Islamtieto.com Foorumin päävalikko
RekisteröidyHakuOhjeKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisään
Mikä on ammattisi?
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava

Vastaa viestiin    Islamtieto.com Foorumin päävalikko » Yleinen Keskustelu Näytä edellinen aihe
Näytä seuraava aihe
Mikä on ammattisi?
Kirjoittaja Viesti
ummuyusuf

Lähetä Mikä on ammattisi? Vastaa lainaamalla viestiä
As salaamu aleikum,

Haluaisin tehdä galluppia millä aloilla me muslimit sitten liikutaan. Kaikkea osaamista tarvitaan ja olisi kiva tietää jos tulee vaikka tarve fysioterapeutille niin tietää sitten mihin suuntaa. Eli mitä koulutusta/kokemusta kenelläkin on?

Itse olen lähihoitaja, asiakaspalvelu ja tiedonhallinta linja sekä toinenkin sos. alan tutkinto päivähoitajakin jäänyt käteen. Muuten on englanninkielen opettajan paperi sekä muutamia pikku kursseja käynyt. Entäs te muut? Voi laittaa opiskeluvaiheessa olevatkin ja vaikka kiinnostuksen kohteetkin jos haluaa.

Päivitystä: Osastonsihteeri

Viimeinen muokkaaja, ummuyusuf pvm Maa Syy 08, 2008 7:18 am, muokattu 1 kertaa
Tor Jou 07, 2006 8:45 pm Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
malaika

Lähetä Vastaa lainaamalla viestiä
assalamaleikum sisko,

juu, minä olen tradenomi opiskelija eli liiketaloutta ja suuntautumisalana mainonta ja yrityksen viestintä....
Tor Jou 07, 2006 9:15 pm Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
ummuyusuf

Siellä missä itse olen ollut töissä on saanut pitää huivin, kuten esim. HUSin kaikissa yksiköissä. On varmasti paikkoja jossa huivia syrjitään ja kun naamansa näyttää niin ei sitten yhtäkkiä olekkaan töitä tarjolla. Mutta alhamdulillaah on monia johon otetaan, joten ei kannata antaa periksi. Luulen, että monessakin ja toisaalta tässä asiassa osoittaa, että huivi on ja pysyy, että se ei ole mikään keskustelun aihe edes. Ja, jonkinnäköstä joustamista varmasti joutuu työelämässä tässä ja muussakin maailmassa tekemään mutta huivi ei varmasti ole niitä asioita tai sen arvosta. Siis mun mielipide, eikä mikään fatawa.

Lau Jou 09, 2006 9:56 pm Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Umm-Ya3quub

kotiäiti.

töissä saan pukeutua miten haluan ja rukoilla rukoukset ajallaan.
alhamdulillaah=)

Lau Jou 09, 2006 10:19 pm Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ummuyusuf

Joo, tosiaan kyllä mä äitikin olen. Sitä saa kuulla niin paljon päivässä että unohtaa varmaan että on sellanen. : )

Lau Jou 09, 2006 10:42 pm Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
malaika

:) mullakin on lapsi! :)
Sun Jou 10, 2006 1:41 am Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Umm-Ya3quub

ja koulutus on kondiittori...
Riippuu hyvin paljon työpaikasta miten antavat pukeutua ja rukoilla. Pukukopeissa voi esimerkiksi rukoilla. Itse olen tehnyt pääasiassa palkattomia työharjoitteluja jolloin pukeutumiseen tms ei olla puututtu.

hygienia syistä hiukset tulee olla peitettynä joten en tie miksei huivi sopisi työasuun kuhan ei ole niin iso että jää kiinni työkoneisiin.

Tii Jou 12, 2006 7:12 pm Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
psmuslim

Lähetä wassalaam Vastaa lainaamalla viestiä
Maasha Allah, täällähän on värikäs porukka. Itse olen fysiikan opiskelija, aikomuksena luonnontieteellisten aineiden opettajan pätevyys insha Allah. Tosin pidän taukoa tässä keväällä..

Tor Jou 14, 2006 12:31 am Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
mariam
Vieras

salamu3aleikum

ammattini on parturi-kampaaja ja koti äiti

siskonne shilan
Tor Jou 14, 2006 8:16 pm
Fatima

ylioppilas ja pyrin lääkikseen inshaAllah.

Lau Jou 16, 2006 9:40 pm Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ismail_Fi

Lähetä Ammatti Vastaa lainaamalla viestiä
Salaam aleikum

Ohjelmistokonsultti (yritysten toiminnanohjausjärjestelmät).
Maa Jou 25, 2006 6:35 pm Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
A-Islam
Vieras

Sähkö- ja elektroniikka asentaja, myöhemmin inshallah insinööriksi.
Maa Jou 25, 2006 10:44 pm
ummuyusuf

Ja nyt olen lääkealan oppilas. Alhamdulillaah.

Kes Tam 10, 2007 8:23 pm Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Musleh

Lentokone moottoriasentaja ollut jo yli 10vuotta. tosin nytten loppuu toi työsuhde....
Lau Tam 13, 2007 11:59 pm Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
UmmSahar
Vieras

Minä taasen naputtelen päivästä toiseen surullisia ihmiskohtaloita, psyk.arvioita pahoinpidellyistä lapsista, kuolintodistuksia, luuydinbiopsioita, tehohoitotekstejä, lähetteitä sinne tänne ja tonne, todistuksia, lääkärinkonsultaatioita.. u name it.
Ei ehkä aina ihan herkkua nähtävää/kuultavaa, mutta kohta se äitiyslomakin häämöttää ja saa jättää aivot vapaalle ja unohtaa kuinka raaka ja julma tämä maailma on :) (=siis palata toisaalta myöskin julmaan kotiäidin arkeen, heh)
Aikeissa ehkä pikkukakkosen jälkeen lähteä taas koulunpenkille. Saas kattoo mitä keksin.
Lau Tam 20, 2007 9:31 am
Näytä edelliset viestit:    
Vastaa viestiin    Islamtieto.com Foorumin päävalikko » Yleinen Keskustelu Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Sivu 1 Yht. 4

Siirry: 
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa