Islamtieto.com Foorumin päävalikko
RekisteröidyHakuOhjeKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisään
Illuminati II:MK Ultra Lasten terveys ja Nälkäpelin arvoitus

 
Vastaa viestiin    Islamtieto.com Foorumin päävalikko » Lapsille Näytä edellinen aihe
Näytä seuraava aihe
Illuminati II:MK Ultra Lasten terveys ja Nälkäpelin arvoitus
Kirjoittaja Viesti
Mzlm



Liittynyt: 05 Kes 2010
Viestejä: 470

Lähetä Illuminati II:MK Ultra Lasten terveys ja Nälkäpelin arvoitus Vastaa lainaamalla viestiä
***

Illuminati II:MK Ultra, Lasten terveys ja Nälkäpelin arvoitus

Sisältää:

Osa I - Monarch Mind Programming
Osa II - Joukkosurmia Yhdysvalloissa 2010-luvulla
Osa III - Huomioitavaa lasten kasvatuksessa - Satujen ja lastenohjelmien vahingollisuudesta
Osa IV - Hunger Games - Nälkäpelin arvoitus
____________________________________________

Osa I - Monarch Mind Programming

Monarch Programming tarkoittaa mielenkontrolloimisen muotoa, jossa kohteena olevaa henkilöä hallitaan hyödyntämällä ihmisaivojen traumankäsittelyyn liittyvää dissosiaatiota, jossa henkilön normaali tajunnan, muistojen, identiteetin ja havaintojen yhdistäminen on häiriintynyt ja tavoitteena on luoda persoonallisuden jakautumisen muoto (Multiple Personality Disorder, MPD), jossa useat eri laukaisimet nostavat kontrolloitavasta esiin tarvitun persoonallisuuden ja vastaamaan kontrolloijan (Handler) käskyihin. Metodi on jatkoa CIA:n kehittämälle MK-ULTRA-projektille, jossa koehenkilöinä toimivat siviilit ja armeija, vauraaseen eliittiin sidoksissa olevien organisaatioiden kautta. Metodissa käytetään toistuvaa psykologiaa ja neurotiedettä hyödyntämällä okkultistista ja seksuaalista häiritsemistä ja kidutusta, kunnes uhri vieraantuu todellisuudesta päänsä sisäiseen fantasiamaailmaan. Tällöin on jo luotunut alter-ego, jonka handler voi laukaista esiin milloin tahansa.
Beta Programming tunnetaan Sex Kitten-ohjelmointina, jonka tavoitteena on luoda "ultimaalisia prostituoituja" kuten myös kuuluisuuksia myymään seksiä median kautta massoille.
Delta Programming on samanlainen ohjelma sotilaille, agenteille ja eliittisotilaille [Delta Force, Mossad jne.] sekä syntipukeille suorittamaan ritualistisia murhia, joiden luonne ylittää moraalin. Kohteet kontrolloivat aggressioitaan haluttuihin kohteisiin, eivät tunne pelkoa ja ovat tehtävää suorittaessaan erittäin järjestelmällisiä.
Neljästä ohjelmointitavasta Alpha Programmingia pidetään "yleisimpänä" tai "normiohjelmointina", jossa henkilön persoonaa kontrolloidaan jakamalla persoonallisuus sijaispersooniin, mikä aiheuttaa vasen aivopuolisko-oikea aivopuolisko jakaantumisen, mahdollistaen vasemman ja oikean liiton neuroniteitä stimuloimalla.*
______________________________________________________________
*Mikäli näin on, tavallisin jaottelu aivopuoliskojen välillä niiden väitettyjen ominaisuuksien mukaan ei pitäisikään paikkaansa: Oikean puoliskon uskotun toimivan reaaliajassa ja kognitiivisen tiedon käsittelijänä ja vasemman puoliskon tuottaessa logiikan, kausaliteetin ja kielen hallinnan sekä toimien muistivarastona. Täten puoliskojen välillä tapahtuva vuorovaikutus ja tehtäväjako olisi vain fyysisesti tapahtuvana juuri niillä aivojen puolilla, eikä puolten jaottelussa vasempaan ja oikeaan olisi mitään sellaista, mitä tiede siitä lokeroinninomaisesti väittää.

Useiden organisaatioiden uskotaan käyttävän metodia peiteoperaatioihinsa. Operaation arvellaan läpikäyneen yli kaksi miljoonaa amerikkalaista ja eniten sitä arvellaan käytetyn Coloradossa, Arizonan osavaltion pääkaupungissa ja Coachella Valley'ssa. Jälkimmäisessä arvellaan vuonna 2014 ohjelmoitaneen yli tuhat henkilöä, alueen edullisuuden valvonnan puutteellisuuden vuoksi ja helppopääsyisyyden seurauksena. Tämän alueen asukkaista useat ovat rentoutuneessa tilassa ja suostuvaisempia vieraan ihmisen antamaan autokyytiin kuin millään muulla alueella.

Monarch Programmingia käytetään henkilölle suorittamaan moraalisesti kyseenalaisia tekoja, kuten salamurhiin ja poliittisiin tarkoituksiin soveltuviin murhiin. Viihdeteollisuudessa sitä käytetään runsaasti helposti manipuloitavien tähtien luomiseen, kuten Kitten- ja Sex Kitten -ohjelmointia käyttäen seksuaalisesti halukkaan ruumiin luomiseen.

Metodin alkuperä rönsyilee Egyptiläisestä Kuolleiden Kirjasta aatelisten mustan messun rituaaleihin, mutta 1900-luvulla metodin katsotaan muuntuneen tieteeksi, jossa tuhansia potilaita systemaattisesti tarkkaillaan, profiloidaan ja tehdään kokeita. Sen ensimmäisinä tieteellisen käytön miehinä pidetään kansallissosialistisessa Saksassa keskitysleireillä työskennellyttä fyysikkoa Josef Mengeleä (1911-1979), joka vastasi vankien luokittelusta tapettaviin ja pakkotyöläisiin. Tunnetumpi hän lienee ihmiskokeista keskitysleiriläisille. Hänen kiinnostuksensa kohteena olivat mm. kaksoset lapset. Mengeleä pidetään pääkehittäjänä Monarch Programmingille ja CIA:n** MK Ultra-ohjelmalle.
___________________________________________________________________________
* Tiedetään historiasta, että vaikka nykyisin Yhdysvallat esiintyy "Euroopan vapauttajana Natsi-Saksan kynsistä", tosiasiassa Yhdysvallat ei ollut lainkaan kiinnostunut Natsi-Saksan etenemisestä Itä-Eurooppaan ja lopulta yrityksenä levittäytyä Venäjälle. Yhdysvallat liittyi sotaan mukaan Toisen Maailmansodan loppuvaiheessa, jolloin Jossif "Josef Stalin" Dzugashvilin (1878-1953) johtaman Neuvosto-Venäjä alkoi torjuessaan Saksan hyökkäystä edetä kohti Eurooppaa, mikä olisi saattanut tarkoittaa Keski-Euroopan alistumista Venäjän ja kommunismin alaisuuteen. Yhdysvaltojen oli pakko estää kommunismin mahdollinen leviäminen itselleen tärkeisiin kohteisiin ja ratkaisuna liittyi koalitioon Adolf Hitlerin (1889-1945) johtaman Saksan tuhoamiseen, jonka päätteeksi oli helppo "voittajien" määritellä alueiden rajoista ja kenen hallintaan ne tulisivat kuulumaan. -Tekijä

Jotkut uskovat arviolta 5 000 korkea-arvoisen natsin siirretyn Toisen Maailmansodan päättyessä salaisesti Pohjois-ja Etelä-Amerikkaan osallistuakseen mielenkontrolloinnin ja avaruusteknologian kehitykseen salaisissa sotilastukikohdissa. Villeimpien teorioiden mukaan kokeita tehtiin tuhansilla, vuosittain miljoonalla kaduilta kidnapatuilla amerikkalaislapsilla, Mengelen metodin täydellistämiseksi. Kontrolloituja henkilöitä käytettäisiin seksiorjina ja salamurhaajina. Kerrotaan myös toisia lapsia tarkoituksellisesti teurastetun muiden lasten edessä koulutettavan traumatisoimiseksi ja täydellisen alistuvuuden ja tottelevuuden saavuttamiseksi.
Tämä Mengelen metodi tunnettaisiin CIA:n salaisina, laittomina ihmiskokeina nimellä MK-Ultra.

Heinäkuun 9. 1953 päivätyssä muistiossa kerrotaan:

    1. Aliprojekti 8 asetetaan jatkamaan tämänhetkistä työtä LSD:n yleisellä kentällä syyskuun 11. 1954 saakka.
    2. Tämä projekti sisältää LSD:n biokemiallisen, neurofysiologisen, sosiologisen ja kliinisen psykiatrian näkökulmat sekä jatkavan LSD-alisteisten ja LSD-liitännäisten huumeiden, kuten LAE:n tutkimusta.
    3. Projektin budjetiksi arvioidaan 3 950 000 dollaria, joka kattaa projektin kulut päätökseen asti. 79 000 dollaria maksetaan --- --- tästä palvelusta.


MK-Ultra jatkui 1950-luvun alkupuolelta ainakin 1960-luvun loppuun kanadalais-ja amerikkalaiskoehenkilöillä. Monina metodeina käytettiin yksilön mentaalitilojen manipulointia, aivotoimintojen muntamista lääkkeillä ja muilla kemiallisilla aineilla, unenpuutetta, eristystä sekä sanallista ja ruumiillista väkivaltaa.

Julkistetut dokumentit kertovat MK-Ultraa käytetyn LSD-kokeissa CIA-työntekijöihin, sotilashenkilöstöön, lääkäreihin, hallitustyöntekijöihin, prostituutteihin, mielisairaisiin ja valtaväestöön, aiheutuvien reaktioiden havaitsemiseksi.
Vuodelta 1961 olevassa dokumentissa kerrotaan:

Tuntematon valkoinen naispuoleinen henkilö, iältään 8-10 vuotta. Henkilö ["Subject"] kävi läpi kuuden kuukauden kohtelun käytettäen runsaita annoksia LSD:tä, sähköshokkeja ja unenvajausta.
Kokeet koodinimen alla: MK-Ultra 60-luvun alussa. Henkilön muisti tuli poispyyhityksi ja hänen aivonsa ovat kuten vastasyntyneellä vauvalla.


Vaikka projektien tavoitteiksi myönnetään kidutus-ja kuulustelukäytäntöjen kehittäminen maan vihollisiin, eräiden historioitsijoiden mukaan tarkoituksena oli myös luoda ohjelmoituja henkilöitä suorittamaan salamurhien ja muiden peiteoperaatioiden kaltaisia tehtäviä.

1970-luvulla useat komissiot toivat MK-Ultran päivänvaloon, jolloin CIA:n kerrotaan lopettaneen kokeet näiden komissioiden painostuksesta, mutta useat vuotajat kertovat projektin vain muuntuneen vieläkin salaisemmaksi ja Monarch Programmingin jatkaessa MK-Ultraa. 14 vuotta CIA:ssa työskennellyt Victor Marchetti on useissa haastatteluissa kertonut, miten CIA rutiininomaisesti suorittaa disinformoivia kampanjoita, mielenkontrollin edelleen jatkuessa ja MK-Ultran lopettamisen ollessa ainoastaan peitetarina.

Monarch Programmingin orjia organisaatiot käyttävät pääasiassa koulutettuina peitehenkilöinä ja syntipukkeina suorittamaan erityisiä tehtäviä, kyseenalaistamatta määräyksiä, eivät muista tekojaan ja kiinnijäädessään tekevät automaattisesti itsemurhan. He ovat täydellisiä syntipukkeja korkeatasoisiin salamurhiin, ideaaleja prostituutioon, orjuuteen ja aikuisviihteeseen. He ovat myös täydellisiä marionetteja viihdeteollisuuteen.

Coryan Hammond, lääketieteen tohtori:

"Uskon, rituaalihäirintäohjelmoinnin olevan laajaa, systemaattista, erittäin organisoitua korkeasti esoteerisestä tiedosta, ei julkaista missään, ei missään kirjassa eikä talk-showssa j olemme havainneet sitä ympäri tätä maata ja ainakin yhdessä ulkomaan maassa.

Ihmiset kysyvät: 'Mikä on sen tarkoitus?' Parhaimman arvioni mukaan heidän tarkoituksenaan on luoda mantsurian kandidaattien armeijan, kymmeniä tuhansia mentaalisia robotteja prostituutioon, elokuvantekoon, huumeiden salakuljetukseen, kansainväliseen aseiden salakuljetukseen ja lopulta huipulla olevat suuruudenhullut uskovat luovansa saatanallisen järjestyksen maailman hallitsemiseksi.


Fritz Springmeierin mukaan näitä moraalisesti kyseenalaisia tehtäviä suorittavia ryhmiä ja organisaatioita kutsutaan "Verkostoksi" (The Network) ja muodostavan Uuden Maailmanjärjestyksen selkärangan.

Monarch-mielenkontrolli on nimetty Monarch-perhosen mukaan. Monarch on hyönteinen, jonka elämä alkaa matona mutta kuorioutuu kotelovaiheensa jälkeen kauniina perhosena. Eräät perhosen ominaisuuksista sopivat myös mielenkontrolliin:

CIA:n ja Monarch-kontrollin historiasta kirjan kirjoittanut Ron Patton:

"Yksi pääsyistä, miksi Monarch-ohjelmointi nimettiin Monarchiksi oli Monarch-perhosen takia. Monarch-perhonen muistaa syntymäpaikkansa ja jakaa tämän tiedon geeneissä jälkeläisilleen. Tämä on yksi avaineläimistä antamassa tiedemiehille vihjeen siitä, että tietoa voidaan periä geneettisesti. Monarch-ohjelmointi perustuu Illuminati-ja natsitavoitteisiin superrodun luomiseen osittain genetiikan kautta. Jos tietoa voidaan periyttää geneettisesti, niin on tärkeää löytää vanhemmat, jotka voivat periyttää oikeaa tietoa Monarch-kontrolliin valituille uhreille.

Kun henkilö läpikäy sähköshokeilla toteutettavaa traumaa, koehenkilön havaitaan olevan päänsisäisesti kevyessä tuntemuksessa; kuin hän leijailisi kuten perhonen. Tämän kauniin selkärangattoman muodonmuutokseen liittyy myös symbolinen esiintymä: madosta koteloksi ja siitä perhoseksi, joka palaa alkuperäänsä. Tämä tekee tästä lajikkeesta erityisen".


Metodeina käytetään kidutusta ja häirintää, laatikoihin, häkkeihin ja arkkuihin sulkemista, köysiin ja rautoihin sekä ketjuihin sitomista, hukkumistunnetta, kylmän ja kuuman äärimmäistä vaihtelua, ihon nylkemistä, sähköshokkeja, tuskallisissa asennoissa riiputtamista, univajetta, aistiturrutusta, nälkää ja janoa, kemikaaleja, matelijoiden ja selkärangattomien käyttö inhon ja pelon luomiseksi, pakotettua raskaaksisaattamista sikiön käyttämiseksi muihin tarkoituksiin. Lisäksi koehenkilöitä pakotetaan katsomaan toisiin koehenkilöihin kohdistuvaa väkivaltaa tai omiin perheenjäseniin tai lemmikkeihin kohdistuvaa väkivaltaa. On myös manipulointia uhrin uskomaan "Jumalan olevan paha" ja "Jumalan tekevän lapselle kaiken pahan".

Springmeier:

"Peruste Monarch-mielenkontrollin menestykselle on luoda erilaisten persoonien tai persoonallisuuden osien altereita, jotka eivät tunne toisiaan, mutta jotka voivat ottaa kehon valtaansa eri aikoina. Traumojen rakennuttamat amnesia-seinämät muodostavat suojaavan salaisuuden kilven, joka suojelee tekijöitä paljastumasta ja ehkäisee henkilöitä tietämästä miten heidän sijaispersooniensa järjestelmää käytetään. Salaisuuden verho sallii kultinjäsenten työskentelyn muiden ympärillä pysymään täysin jäljittämättömissä. Salaisuuteen kiinnitetäään erityisesti huomiota tiedustelupalveluissa tai okkultistiryhmissä ja onnistumisaste on korkea, mutta sen epäonnistuessa käytetään kuolemista."

Henkilön identiteetin jakaantuminen mahdollistaa sisäisen maailman istutuksen ja näitä sijaispersoonia voidaan ohjelmoida käyttämällä musiikkia, elokuvia (erityisesti Disney-tuotannon Liisa Ihmemaassa, Pinokkio, Prinsessa Ruusunen ja Wizard of Ozia. Populaarikulttuurin piilotetut viitteet Monarch-ohjelmointiin käyttävät usein analogioita etenkin Oziin ja Liisaan Ihmemaassa) sekä satuja. Luodut sijaispersoonallisuudet saadaan esiin käyttämällä laukaisevia sanoja tai symboleita, jotka handler on orjansa psyykeen ohjelmoinut. Useimmin käytettyinä symboleina ovat puut, kabbalan elämän puu, hämähäkinverkot, peilit, naamiot, labyrintit, perhoset, kellot ja demonit. Näitä symboleita sisällytetään etenkin populaarielokuviin ja musiikkivideoihin kahdesta syystä: Turruttamaan massaväestö, käyttämällä salaviestejä ja neurokielen ohjelmointia pakonomaisesti rakennuttamaan erityiset laukaisimet ja avaintekijät korkeasti vaikutuksille alttiiden lasten perusohjelmoinnille.

Jokaisessa tapauksessa orjalle annetaan tietynlainen tulkinta elokuvan tarinasta ohjelmoinnin vahvistamiseksi. Esimerkiksi Wizard of Ozin katsojalle opetetaan, että on olemassa onnellinen paikka "Sateenkaaren päässä", johon dissosiaation traumaorjan on mentävä paetakseen heitä kohdannutta kestämätöntä tuskaa. Elokuvaa käyttämällä ohjelmoijat rohkaisevat orjia lähtemään "sateenkaaren päähän" ja dissosioitumaan, tehokkaasti erottamaan heidän mielensä ruumiista.

Koehenkilöistä noin 75 prosenttia on naisia, näiden sietäessä kipua miehiä enemmän ja dissosioituvan miehiä paremmin.

Springmeier:

Disney-elokuvat ja muut ohjelmat ovat tärkeitä ohjelmoijille. Ne ovat täydellinen hypnotisoiva työkalu lapsen mielen saamiseksi dissosioitumaan haluttuun suuntaan. On tehokasta sanoa pienelle lapselle, että 'kuvittele katsovasi suosittua televisiosarjaa'. Mikäli hypnotisoija sallii lapsen luoda oma kuvastonsa, hypnoottiset ehdotukset voivat olla vahvempia. Ohjelmoija voi kysyä lapselta koiran väriä ennemmin kuin kertoa sen itse. Näin lapselle näytetyt kirjat ja elokuvat auttavat mielen ohjaamisessa haluttuun suuntaan. Hypnotistin on puhuttava lapselle vaihtamatta äänensävyä ja muunnuttava sulavasti ja oltava erityisen varovainen tässä.

The Wizard of Oz valittiin 1940-luvun lopulla perustaksi Illuminati-/tiedusteluyhteisölle trauma-perusteisen totaalisen mielenkontrollin ohjelmointiin. Tehostaakseen ohjelmoinnin tehokkuutta, Monarch-orjat ehdollistettiin istuttamaan laukaisintekijöitä koko elämänkaareensa."


The Wizard of Oz valittiin ja tulkittiin ohjelmoinnin työkaluksi, vuoden 1985 Disney-elokuva Return to Oz räätälöitiin ylistykseksi mielenkontrollille. Disney-tuotanto lisäsi jatko-osan tarinaan useita avaintekijöitä muokatakseen sen ajatuskontrolliksi. Kirjoissa Ozin päähenkilö Dorothy ei joutunut psykiatrian osastolle saamaan sähköshokkeja (Yksi MK-Ultrassa olennainen menetelmä). Nuori tyttö pakenee todellisuutta fantasiamaahan täynnä hauskuutta, päättömyyksiä ja seikkailua ilman sääntöjä. MK-Ultran maailmassa fantasiamaa on kuitenkin dissosiaation symboli -paikka minne mieli pakenee käsittelemään traumaa.
Vuoden 1985 elokuvassa mustiin pukeutunut lastenvahti saattaa Dorothyn hämärästi valaistun instituutin käytäviä pitkin. Kuuluu "potilaiden" kiljuntaa ja voivottelua -Kuin kuviteltavissa oleva MK-Ultra-ohjelmointikeskus. Mielenkontrollia ei ollut olemassa kirjojen kirjoittamisen aikaan, joten koko osuuden tarinaan lisäsi Disney Inc. Kun elokuvassa Dorothy kysyy ihmisten kiljumisesta, hoitajatar Ozma vastaa että he ovat "potilaita, jotka vahingoittuivat ja on lukittuina kellariin".

Dorothyn sisäisessä orjan maailmassa instituutin hoitajatar muuttuu noidaksi ja kidutuksesta ja traumatisoinnista vastaava mieshoitaja Notre Damen kellonsoittajaa muistuttavaksi kauhuhahmoksi, joka on pääjehu "Wheeler", arvaamattomia sekopäitä, joilla on kamalat naamiot ja ne ilmestyvät kovan äänen saattelemana. Dorothyn mieltä ohjaava Dr. Worley muuntuu Oz-maailmassa Nome Kingiksi, joka johtaa Ozin ihmemaata; Ohjelmointikone ECT:stä tulee Ozin maassa Dorothyn paras kaveri, mekaaninen robotti.

Springmeier:

"Monarch-orjia opetetaan "seuraamaan keltaista kivitietä" ["Yellow Brick Road"]. Ei väliä, miten kauhistuttavia asioita kohtaa, Monarch-orjan on seurattava keltaista kivitietä mestariensa määräyksen mukaisesti.

Peilien -ja niiden runsauden- merkitys on tärkeää okkultistisessa ohjelmoinnissa, koska ne tekevät kuvia. Monarch-orjien ohjelmoinnissa, peilejä käytetään paljon. Orja näkee tuhansia peilejä kaikkialla mielessään."


----

Osa II - Joukkosurmia Yhdysvalloissa 2010-luvulla

Tavallisesti MK-Ultran uhrin lähipiiri kuvailee, miten jokin teko oli odottamatonta eikä uhrissa havaittu minkäänlaisia epävakauden merkkejä. Batman-elokuvan esityksessä ihmisiä ampuneesta vastavalmistuneesta ei kerrota minkäänlaisia mielenhäiriön merkkejä, vaan istui alas elokuvateatteriin ja teki mitä teki. On arvioitu, että mahdollisesti Batman -Dark Knight -elokuvassa oli jokin laukaisin, sillä ampuja vain käveli teatterista ulos ja totteli tunnollisesti poliisin määräyksiä, mikä on tavatonta tämänkaltaisissa tapauksissa.

Aurorassa, Coloradossa tapahtuneessa ammuskelussa James Holmes (1987-), matemaatikkoisän poika, osti lipun Batman -Dark Knight Returns -elokuvan näytökseen, käveli elokuvan alettua 20 minuutin kuluttua poistumistietä ulos meni autoonsa ja pukeutui suojavarustukseen, kaasunaamariin, työkaluliiviin, ballistiseen kypärään ja luotivarmoihin housuihin ja muihin luotisuojiin. Noin kymmenen minuutin kuluttua Eagan saapui samaa poistumistietä pitkin takaisin teatteriin, heitti kaksi kanisterillista kaasua tai savua, mikä heikensi näkyvyyttä, veresti silmiä ja aiheutti ihokutinaa. Eagan alkoi tulittaa Remington 870-katkaistulla haulikolla ensin kattoon ja sen jälkeen yleisöä kohti. Sen jälkeen asearsenaalin esittelyvuorossa oli Smith & Wessonin M&P15-puoliautomaattinen kivääri, joka jumittui. Lopuksi vuoron sai 40 kaliiberin käsiase Glock. Ensimmäiset puhelut hätäkeskukseen tulivat kello 00:39 paikallista aikaa ja poliisi saapui siitä 90 sekunnin kuluttua.

Noin kello 00:45 poliisi löysi Holmesin elokuvateatterirakennuksen takaa autonsa vierestä. Holmes antautui ilman vastarintaa, mikä on merkillistä ottaen huomioon että yleensä ammuskelija ei ole antautumisvalmiina, etenkään kuvaillun kaltaisissa suojavarusteissa. Holmes oli vahvistamattomien tietojen mukaan kutsunut itseään "Jokeriksi" -viitaten Batman-hahmoon ja värjättyään hiuksensa punaiseksi.

Holmes oli ansoittanut pommein oma asuntonsa ennen lähtöään elokuvateatteriin. Holmes oli suuri supersankareiden ystävä ja hänen asuntonsa seinillä oli mm. lepakkomies eli nahkhiirmees Batmanin kuvia.

BodyCount:70, joista 58 haavoittuneita.

Salaliittoteoreetikot esittävät arvioita, että tarkoitus moisissa tapahtumissa olisi vaikuttaa tiukentavasti aselakeihin: Lainlaatijat kykenevät esittämään tiukempia aselakeja kuvatunkaltaisten tapahtumien jälkeen. Salaliittoteoreetikko David Icken mukaan kyseessä olisi "Ongelma-reaktio-ratkaisu"-vyyhdistä. Lainlaatijat ja vastaavat asettavat ongelman, johon kansa reagoi pelolla ja vaatien turvallisuutta ja lainsäädännöllä annetaan ratkaisu, joka oli jo ennakkoon määritelty.
Välittömästi tapauksen jälkeen uutiskanava CNN:llä keskusteltiin siitä, miten elokuvateatterit muuttavat käytäntöjään ihmisten päästämiseksi teatteriin, koska "eivät ymmärrä miten tämä kaveri livahti heidän ohitseen neljän aseen kanssa".

James Holmesin tapauksessa on esitetty myös spekuloiva arvio siitä, että mies saattoi oll MK-Ultran tapaisen aivopesun uhri. Ensin henkilön aivoihin istutetaan jonkinlainen idea, joka peitetään henkilön itse siitä tietämättä. Aivojen tapa luokitella asioita siirtää kyseisen idean aivojen ei-kognitiivisiin osiin. Laukaisijan tehtävänä olisi sitten avata tämä lokero saaden henkilön transsinkaltaiseen tilaan suorittaen mitä tahansa hänen aivoihinsa oli istutettu. Samankaltaista tapahtuu shokeeravan tapahtuman aikana, jossa henkilö siirtää tapahtuman syrjään sen käsittelymahdottomuuden vuoksi, vain tullakseen laukaisijoiden aiheuttamana myöhemmin takaisin.

Juuri ennen Auroran elokuvateatteriammuskelua, räppäri Dwayne "Lil Wayne" Carter (1982-) julkaisi videon My Homies Still, jossa kuvattiin elokuvateatteri täynnä luurankoja. Yhdessä kuvassa on laskettavissa 12 luurankoa, mikä on sama kuin Holmesin saama uhriluku Aurorassa. Eräässä toisessa videon kohtauksessa kanisterista tulee savua. Videon kohdassa 3:34 on kuva New York Cityssä olevasta graffitista, jossa on myös Batman ja Jokeri.

Samaisessa Batman -Dark Knight Returns -elokuvassa on myös kohta, jossa kartalta näkyy tulevan joukkomurhan sijaintipaikan, Sandy Hookin nimi. Sandy Hook on myös paikka, jossa asuu kirjailija Suzanne Collins (1962-), Nälkäpeli -trilogian (2008-2010) kirjoittaja. Collins asuu vieläpä samassa kylässä, jossa ala-asteen joukkomurha tapahtui.

Vuoden 2014 toukokuussa Santa Barbarassa, Kalifornian osavaltiossa tapahtui ammuskelu, jonka tekijänä oli Hunger Games -elokuvasarjan (2012-2014) apulaisohjaajan Peter Rodgerin 22-vuotias poika Elliot Rodger (1991-2014).

"Vihaan teitä kaikkia. Ihmiskunta on kuvottava, kieroutunut, jäännöslaji. Jos olisi vallassani, en lopettaisi mihinkään vaan hävittäisin jokaisen teistä pääkallovuoreksi ja verijoiksi. Ja oikeutetusti niin.
Ansaitsette tulla tuhotuiksi ja minä annan sen teille. Ette osoittaneet minua kohtaan mitään armoa, joten minäkään en osoita sitä teitä kohtaan.
Pakotitte minut kärsimään koko elämäni ja nyt pakotan teidät kärsimään. Olen odottanut tätä kauan. Annan teille juuri sitä, mitä ansaitsette. Kaikki te tytöt, jotka hylkäsitte minut ja ylenkatsoitte minua ja kohtelitte kuin saastaa antaessanne itsenne toisille miehille. Ja kaikki te miehet, kaikki te seksuaalisesti aktiiviset miehet: Vihaan teitä, vihaan teitä kaikkia. Tuskin voin odottaa antaessani teille, mitä ansaitsette: Äärimmäisen tuhon."
-Elliot Rodger viimeisellä videollaan.

Rodger aloitti asunnollaan, jossa hän puukotti kuoliaaksi kolme miestä, jotka oli tapettu heidän nukkuessaan. Kello 20.30 paikallista aikaa hän istui asuintalonsa parkkipaikalla autossaan ladaten videomanifestiaan "Retribution". Sen jälkeen hän ajoi Alpha Phin opiskelija-asuntolaan, jonne hän ei päässyt sisään joten hän ampui lähistöllä olevia ihmisiä, kolmea naista tappaen kaksi ja haavoittaen kolmatta sekä pariskuntaa.

Sen jälkeen Rodger ajoi lähistölle, nousi autostaan ja ampui kuolettavasti myymälässä ollutta opiskelijaa. Hälytetty neljän poliisin partio havaitsi Rodgerin auton, mutta "eivät tunnistaneet Rodgeria ampujaksi". Ajaessaan katua väärällä puolella kaistaa hän ampui kohti jalkakäytävällä kulkevia, ampuen ohi. Hän haavoitti naista jalkaan läheisen ostoskeskuksen ulkopuolella ja jatkoi ajamistaan ampuen lähistöllä naista, tosin ohi. U-käännöksen jälkeen hän ampui kohti hälytettyä poliisia, osuen polkupyöräilijään.

Jatkaessaan ajoaan hän haavoitti kolmea ihmistä, kahta rullalautailijaa ja ampui yhden muun. Sen jälkeen hän vaihtoi laukauksia kolmen apulaissheriffin kanssa haavoittuen itse lonkaan. Jatkaessaan ajamistaan hän ampui toista polkupyöräilijää ja törmäsi jalkakäytävään.
Hänet löydettiin kuolleena autostaan, itseään päähän ampuneena.

-------

Osa III - Hunger Games -Nälkäpeli

Hunger Games -Nälkäpeli (2012) on dystopia tulevaisuudesta (Muita tulevaisuuksiahan ei ole olemassakaan), jossa maalataan synkkä kuva sekä sosiaaliselta, taloudelliselta että poliittiselta kannalta. Elokuva on isovelimäinen painajainen, jossa rikkaat hyötyvät nälkiintyvän populaation selkänahasta. Samalla yhteiskunnan perversiteetti ja massamedian tirkistelyhalukkuus viedään absurdeille tasoille hallituksen käyttäessä sitä yhdistävänä tekijä pitääkseen epäoikeudenmukaisen sosiaalisen järjestyksensä koskemattomana.
Hunger Games tapahtuu kontekstissa, joka on yhtenevä tämän päivän eliitin suunnitteleman Uuden Maailmanjärjestyksen kanssa. Nälkäpelin kuvitteellisen valtion Panemin demokratia ja vapaus ovat korvautuneet korkeateknologisella valvonnan, tarkkailun, massamedian, poliisisorron ja sosiaaliluokkien jakaneella diktatuurilla. Panemin enemmistö asuu kehitysmaiden kaltaisissa olosuhteissa ja kohtaavat jatkuvasti köyhyyttä, katoa ja sairauksia.

Vaikka massat näyttävät elävän 1800-1900-lukujen vaihteen kaltaisissa olosuhteissa, on heidät kuitenkin alistettu elämään pääkaupungin Capitolin korkean teknologian alaisuudessa. Capitol käyttää teknologiaa valvoakseen, kontrolloidakseen ja tarkkaillakseen massoja. Valvontakameroita käytetään vuolaasti heikon ja kouluttamattoman väestön tahdon manipuloimiseksi. Pitääkseen yllä sosiaalista järjestystä, Capitol käyttää massiivisesti poliisijoukkoja aina valmiina tukahduttamaan minkä tahansa kansannousun. Työläiset kootaan usein siviilileireihin, joissa heille näytetään valtion tukemia propaganda-filmejä. Alueiden luonnonrikkaudet on valjastettu hyödyttämään ainoastaan eliittiä. Eliitti rypee yltäkylläisyydessä ja kaikenlaisessa säädyttömyydessä ja muotitrendeissä.

Panemin hallitus loi vuotuisen Nälkäpelin muistuttamaan väestöä "suuresta petoksesta" kapinoidessaan 74 vuotta aiemmin. Rangaistukseksi valtio järjestää massiivisen mediaspektaakkelin, missä Panemin 12 alueilta valitaan kaksi eri sukupuolta olevaa kilpailijaa, iältään 12-18, taistelemaan toisiaan vastaan ja viimeisen henkiinjääneen ollessa voittaja. Pelin säännöt kuvastavat eliitin petosta ja täydellistä piittaamattomuutta väestöä kohtaan.

Hunger Games sijoittuu maailmaan, jota voidaan osuvasti kuvailla Uuden Maailmanjärjestyksen kaltaiseksi: Rikas ja voimakas eliitti, väestö hyväksikäytettyä ja tyhmennettyä ja demokratioiden muuntuessa poliisivaltioiksi, korkeateknologisiksi valvontayhteiskunniksi, propagandistiseksi massamediaksi ja erilaisiksi verirituaaleiksi.

Elokuvassa nähtävä symboli, matkijanärhen logo on suora variaatio Natsi-Saksan Luftwaffen konekiväärimiehen rintamerkistä, jossa kotkalla on jaloissaan salamakuvioiksi muunnetut SS-merkit.

Jennifer Lawrencen (1990-) esittämä Katniss Everdeen käyttää aseenaan jousipyssyä. Hahmon innoittama CNN:n mukaan "nuoret naiset kaikkialla alkoivat opetella jousiammuntaa".
Elokuvan eräässä kohdassa Katniss huomaa kädellään perhosen -mikä ei ainakaan muistuta Monarch-perhosta- joka pian lentää pois.

Thaimaan sotilaskaappausta vastustavat tekivät hiljaisen mielenosoituksen näyttämällä kädellään Hunger Gamesista omaksuttua etusormi-keskisormi-nimetön ollessa pystyssä ja pikkusormen etusormen muodostaessa renkaan. Kyseisen merkin arvellaan olevan "Elder Sign" kirjasta Necronomicon scifi-kauhun pioneerin H.P. Lovecraftin (1890-1937) kirjoittamaksi arveltu kuvitteellinen teos. Vaikka Necronomicon on kuvitteellinen eikä muinaishistoriallinen teos, monet okkultistit uskovat sen loitsuihin ja merkkeihin. He uskovat, että samat saatavat energiat kokoontuvat niin kuvitteellisesta kuin ei-kuvitteellisesta teoksesta. Maagikot uskovat keskittymisen minkä tahansa energian muotoon herättävän sen voimat. Siksi he käyttävät myös Lovecraftin teoksia niiden toismaailmaisen luonteen vuoksi.

Aleister Crowleyn (1875-1947) oppilas, elokuvantekijä ja kirjailija Kenneth "Anger" Anglemeyer (1927-) kirjassaan Magic Revival näin:

"Lovecraftin tarinoissa lukija uppoutuu barbaarien nimien ja käsittämättömien merkkien maailmaan. Lovecraftille Crowleyn nimi ja teokset olivat tuntemattomia, kuitenkin eräät hänen fantasioistaan heijastavat etäisesti Crowleyn kultin keskeisiä teemoja."

Necronomicon-teoksen vuoden 1980 Avon-kustantamon painoksesta sivulta 99 ei löydy kyseistä kolmisormi-merkkiä, vaan kyseisessä painoksessa "Sign of the Elder Ones" on tylppä-tai pikemminkin mielivaltainen kolmio, jonka toisesta kyljestä lähtee suora viiva ja toisesta kyljestä puolikkaan ellipsin muotoinen kuvio. Kirjan mukaan inkantaatiossa käytetään tämän lisäksi kahta muuta merkkiä, joista ensimmäinen on "The Sign of Your Race", viisisakarainen hologrammi:

"Which thou shalt wear at all times, as the Sign of the Covenant between thee and the Elder Gods."

"The Sign of the Elder Ones", "[w]hich thou shalt wear at all times, as the sign of the Power of the Magick of ENKI."

Elokuvassa merkki esiintyy kohtauksessa, jossa lähes pelkästään afroamerikkalaisista koostuvan alueen 11 kilpailija, päähenkilön Katnissin kanssa liittoutunut tyttölapsi kuolee: Katniss hautaa ja näyttää kolmisormi-merkkiä suorassa lähetyksessä Alueen 11 isoista monitoreista kokoontumispaikalla seuraaville asukkaille, asukkaat alkavat näyttää samaa merkkiä ja puhkeavat mellakointiin, jonka valtion poliisivoimat tukahduttavat. Valtion poliiseilla on järjestään suojavarustus ja suojanaamio, mikä korostaa heidän transhumanismiaan etäännyttäen heidät tavallisista ihmisistä. Media tuo kilpailuun uuden draamallisen käänteen korostaen Alueen 12 tytön ja pojan rakkautta, mitä ei varsinaisesti ollut olemassa ainakaan tytön puolelta. Romanttista käännettä ehdotti kilpailun aiempi voittaja.

Alueen 12 poikakilpailija Peetan mukaan "hunting animals is no different than humans".
Elokuvan toisessa osassa Catching Fire yksi hahmo on Titus, afroamerikkalainen nainen joka teroittaa hampaansa teräviksi, koska syö ihmislihaa.

Elokuva on aiheuttanut runsaasti päänvaivaa myös kovan linjan Illuminati-ja Uusi Maailmanjärjestysteoreetikoille:

Elokuvan DVD:n mukana tulevalla kakkoslevyllä elokuvantekijöistä ainakin ohjaaja Gary Ross (1956-), Panemin presidenttiä näyttelevä Donald Sutherland (1935-) ja yksi haastateltu kriitikko näyttävät käsittävän, mitä ovat olleet tekemässä. Elokuvan muilla näyttelijöillä ei haastattelujen perusteella näytä olevan juurikaan käsitystä elokuvan teemoista. Monet näyttelijöistä omaavat henkilökohtaisen suhteen Collinsin trilogiaan. Hunger Games-kirjasarjan kirjoittaja Suzanne Collins on kertonut saaneensa idean vaihdeltuaan kanavia tosi-tv:n ja 'Iraaqin sodasta uutisoivien raporttien välillä. Kirjan ja elokuvan ideat teini-ikäisistä tappamassa toisiaan tosi-tv:ssä ei ole uusi: Suorasukaisin viite on japanilaiseen, vuonna 1999 julkaistuun kirjaan Battle Royale ja japanilaisohjaaja Kinji Fukasakun (1930-2003) tekemään samannimiseen elokuvaan vuonna 2000, joissa myös lukiolaiset jahtaavat tappaakseen toisensa autiolla saarella, viimeisen eloonjääneen julistettaessa voittajaksi. Toiseksi elokuvalliseksi viitteeksi voisi ottaa itävaltalaisen ohjaajan Michael Haneken (1947-) elokuva Suden Aika (2003), jossa EU:n ulkorajoilla siirtolaisten tai pakolaisten kesken puhkeaa itsekäs eloonjäämistaistelu resursseista.

Kirjaililja Suzanne Collinsista on esitetty erilaisia arveluita: Teini-ikäisille ja nuorille aikuisille hänen trilogiansa ja elokuvien sarja saattaa olla uutta Twilightia (molemmissa on pääosassa nuori nainen kahden eri miehen välissä), mutta salaliittoteoreetikot ovat arvelleet hänen olevan joko osa "Uusi Maailmanjärjestys-ja Illuminati-agendaa" tai sitten USA-johteisen globalisaation häpeilemätön kriitikko. On myös mahdollista, että Collins on amerikkalaista sadan vuoden takaista kirjallisuutta ihaileva, maailman menoon sentimentaalisesti ja moralisoivasti suhtautuva, vasemmistolainen täti, joka onnistui luomaan varsin säälimättömän kuvauksen tulevaisuuden rahan vallan dystopiasta ja enemmistön pakotetusta asemasta siinä. Infowarsin päätoimittaja Alex Jones oli seuraavana päivänä elokuvan nähtyään radiolähetyksessään suorastaan häkeltynyt elokuvan teemoista ja arveli jopa Suzanne Collinsin olevan hänen "ohjelmiensa vakituinen kuuntelija", sillä "miten muutenkaan hän voisi tietää, mitä eliitti suunnittelee massojen päänmenoksi?"

Elokuvan Nälkäpeli Alueen 12 asukkaiden kaupunginosa muistuttaa puolalaista keskitysleiriä ja leirin asukkaiden vaatetus muistuttaa 1930-luvun keskitysleireille saapuvien pukeutumista -ja köyhyyttä. Alueella kilpailijavalinnasta arpomalla vastaava kuuluttaja muistuttaa kirkas-ja pöyhkeilevänvärisessä puvustuksessaan Lady Gagan (1986-) hahmoja. Hahmoa ei myöskään olisi hieman hillitympänä vaikea kuvitella saksalaisohjaaja Rainer Werner Fassbinderin (1945-1982) loppuaikojen, Saksan maailmansotien välistä historiaa kuvaaviin elokuviin. Haastatteluissa näyttelijät kertovat arvonnan suorittavalla naishahmolla olevan "Marie Antoinette"-peruukki sekä huulet maalattuina japanilaisen taistelulajin kabukin tyyliin. Sarjan toisessa osassa Catching Firekuuluttajan vaatetus on Lady Gaga-/Beyoncé (1981-) -tyyliin muuttunut kokonaan Monarch-perhosista koostuvaksi.

Varsinainen televisioshow ja hallitseva eliitti on pöyhkeilevästi pukeutuneita yläluokan diletantteja, joita koko kilpailu ei voisi vähempää kiinnostaa: Eliitti keskittyy syömiseen, boheemiin seurusteluun ja cocktailien nauttimiseen hallitsemansa kansan lasten keskittyessä pakotettuina tappamaan toisiaan ja koettamaan selviytymään hengissä. Haastatteluekstroissa esiintyvän kriitikon mukaan tämä olisi kritiikkiä "George W. Bushin ja Irakin sodan aikaan", jolloin poliittisella eliitillä ei ollut mitään ongelmia lähettää toisten amerikkalaisten perheiden nuoria tappamaan ihmisiä toiselle puolelle maapalloa".
Kilpailuun osallistuville nuorukaisille nälkäpeli on heidän elämänsä kohokohta. Kilpailuun sattumanvaraisesti valittuja juhlitaan roomalaisgladiaattoreista muistuttavalla tavalla ja koko Panemin totalitaarinen valtio näyttäisi käyttävän paljon resursseja ja vaivaa sen järjestämiseksi ja ohjaamiseksi. Kuitenkin eliittiä ei silminnähden näytä kiinnostavan tapahtumat jättimäisillä monitoreilla lainkaan. Voisi nähdä, että kyseessä on globalisoituvan maailman suuryritysetujen tuottama piittaamattomuus omien köyhien (armeijaan värvättävien sotilaiden) ja muiden maiden köyhien ihmisarvoa kohtaan -sekä myös tappamaan ja tapettavaksi lähettämisen helppoudesta sille maailman rikkauksia hallitsevalle yhdelle prosentille. Asetelma saattaa myös kuvastaa vauraan yhden prosentin eliitin helppoutta verhota intressinsä mukaviattomaksi peliksi tai leikiksi, jossa uhrien veri on todellista. Joidenkin mukaan nälkäpelissä tappaminen -vaikka itse voisi olla sen potentiaalinen uhri- on saatu näyttämään niin vetävältä ja kuuluisuus sekä medianäkyvyys niin viekoittelevalta, että nuoret ottavat sen kunnia-asianaan, vaikka joutuukin itse mahdollisesti tappamisen kohteeksi ja joutuu suorittamaan moraalisesti kyseenalaisia tekoja tappamalla toisia vain eliitin huvitukseksi.
Tappaminen on ihmiselle helpointa silloin, kun se tehdään hänelle sallituksi ilman rikos-tai sotarikosoikeudellisia seuraamuksia. Ja kuten Syyrian hallituksen ja sen tukijoiden tapauksessa auttaa myös, mikäli maailma katsoo siitä sivuun tai jopa automaattisesti kirjaa massiiviset perhekunnittain tapahtuneet teloitukset "kapinallisten" ja "al-Qa'idan" syyksi.
Pidämme tappamista moraalisesti kyseenalaisena ja jopa teoriassa täysin kiellettynä, mutta näyttäisi olevan ettei sen moraalittomuus olisi absoluuttista: Tappaminen on kontekstisidonnaista: Kauhistelemme toisen polven maahanmuuttajien tekemää parin valkoihoisen eurooppalaisen ISIS-tyylistä teloitusta, mutta voimme tyystin sivuuttaa samankaltaisten eurooppalaisten ilmaiskuilla tapettujen kasvavat uhrimäärät. Ja näistä puhuminen ja tuomitseminen voidaan katsoa -vaikka niiden väkivalta on näkyvää ja kiistattomasti todellista- "länsivastaiseksi vihasaarnaamiseksi" ja "radikaali-islamistien propagandalla ISIS:in riveihin värväämiseksi". Tämä umpikuja johtuu siitä, että väkivallan määrittelijä on väkivallan tekijä(t) itse. Käytettävä kieli on väkivallan tekijän oma ja retoriikka hänen omaansa, jolloin väkivallan tekijän on mahdollista ulkoistaa ja vähätellä oma väkivaltansa projisoituna vain toisen osapuolen ominaisuudeksi, joten kaikki vastarinta tulee nujerretuksi "terrorismi"-ja "radikalisoitunut"-korteilla vastaansanojan omaan nilkkaan.
Mutta mikäli länsimaalaiset hyväksyvät oman väkivaltansa (muslimeja kohtaan), niin heillä ei ole mitään huonoa omatuntoa olla ylpeitä väkivallan tekijöistään, erikoisjoukoistaan ja mellakkapoliiseistaan. Kyse on väkivallan oikeutuksesta: Länsimaalaiset oikeuttavat väkivaltansa joko nappaamalla itselleen uhrin aseman tai vedoten "länsimaista vapaus-ja demokratiakäsityksen" olevan hyökkäyksen kohteena. Yleensä tähän liittyy myös vastapuolen demonisointi tai eläimellistäminen apinoiden tai hyönteisten kaltaisiksi.
Väkivaltaansa piilottelevien intressinä on massojen suosio: Jo vallassa olevien ei tarvitse salata väkivaltaansa, he voivat vain oikeuttaa sen ja mustamaalata vihollisensa. Toista on suosionsa alkutaipaleella olevien: Poliittinen oppositio tai uskonnolliset sektit joutuvat kätkemään vallassaolevilta tai toimintaan suostuteltavilta toimintansa joko olemassaoleva tai tuleva tarkoituksensa väkivaltaan. Nykyisissä asetelmissa nouseva parlamentaarinen äärioikeisto (jolla on konsanaan joukko ei-parlamentaarisia suorasukaisesti väkivaltaa käyttäviä tai sillä uhittelevia seuraajia), shi'at tai Venäjä joutuvat järjestään peittelemään omaa väkivaltaista toimintaansa syyttämällä vihollisiaan joko väkivallasta tai sen masinoinnista. Syyttävä sormi osoittaa "suvaitsevaistoa", anarkisteja ja tavallisimmin salaliittomaisesti "fasistisia" tapporyhmiä luovaa USA:ta kohti.

Hunger Gamesin suoran lähetyksen juontaja on yliampuvan amerikkalainen televisiojuontajahahmo, joka on iäkäs, tekoruskettunut ja kasvoleikkauksissa käynyt silkkipukuihin pukeutunut mies, jonka teennäinen nauru yleisöä kohti katsoessaan kertoo televisiomaailman teennäisyydestä ja lavastuksesta: Periamerikkalaisen viihdeohjelman näennäisen vapauden takana on kuitenkin äärimmilleen viritetty poliisi-ja valvontayhteiskuntakoneisto, joka ei siedä minkäänlaisia kansalaisvapauksia: Valtiossa noudatetaan jonkinlaista suunnitelmataloutta, jossa kunkin kansalaisen ruoka-annos on tarkasti säännöstelty ja haltuun saamasta ylimääräisestä ruoasta kansalaista rankaistaan. Yhdessä takautuvassa kohtauksessa elokuvan miespäähenkilö Peeta antaa ylimääräisen ruoan pihalla oleville porsaille, vaikka koko valtion asukkaat asuvat stereotyyppisesti Pohjois-Koreaa muistuttavassa köyhyydessä syöden pikemminkin pyynti-ja keräilykulttuurin mallisesti kuin esim. agraariyhteisön tavalla tuotettua ruokaa.

Lisäksi kilpailijoilla ei ole modernia aseistusta, jollaisia on valtion omilla joukoilla, vaan nälkäpelin kilpailijat käyttävät veitsiä ja päähenkilö jousipyssyä toisten tappamiseen. Muslimien keskuudessa on yleisesti tunnettua folklorea, miten "ennen Tuomiopäivää ei ole enää käytössä modernia aseistusta, vaan taistelut käydään pelkillä miekoilla". On erimielisyyttä, voiko esim. tiukkenevilla aselaeilla valtion kerätessä kansalaisilta luvalliset aseet pois saapua lopulta totalitaariseen yhteiskuntaan ja kansannousun puhjetessa käytettävissä olisi ainoastaan ruutiaseita edeltävä aseistus. Mutta joka tapauksessa sillä, onko hadiith "lopunaikojen miekkataisteluista" tekaistu vai pohjautuuko se johonkin, ei ole mitään väliä, Olen itse suhtautunut varauksellisesti "hadiitheihin lopunaikojen miekkasodista", koska ainoa, mistä itse olen siitä lukenut, oli egyptiläisen Takfir wal-Hijrah-järjestön johtajan Shukri Mustafan (1942-1978) kuulustelupöytäkirjoissa ja olen kuullut joidenkin myös kuulleensa sen Anwar al-'Awlaqin (1971-2011) luennoissa, tosin myös sellaisilta jotka eivät kumpaakaan noista tiedä lainkaan.

Hunger Gamesin päähenkilö Katniss liittyy kilpailijaksi pelastaakseen arpavedolla tehtävään joutuneen pikkusisarensa. Hänen roolinsa on myös nähty "feministisenä", mikä viittaisi enemmän joidenkin kyvyttömyyteen nähdä kontekstia. Katniss ei varsinaisesti ole tappaja eikä tappamisesta kiinnostunut, hänen käyttäessään väkivaltaa ainoastaan pelastaakseen oma henkensä, koska katsoja ajattelee hänellä olevan puolustettavanaan jonkin ylevämmän asian. Moraalifilosofiassa on pitkään kiistelty siitä, oikeuttaako mikään tappamiseen, kuten isänmaa, vapaus-ja demokratiakäsitys vaiko muut ideaalit. Kuitenkin voidaan todeta, että länsimaalaisten vapaus ei ole tuonut vapautta eikä rauhaa kolmannen maailman kansalaisille, samojen länsimaiden pitävän 24/7 huolen siitä, että muualla päin maailmaa ei varmasti ole eikä tule olemaankaan rauhaa eikä vapautta.

Kilpailijoiden (elokuvassa "tribuuttien") tullessa avausnäytökseen hevosten vetämissä ravivaunuissa roomalaisten gladiaattorien malliin, Katniss ja Peeta ottavat toisiaan kädestä ja nostavat ne ylös. Näky muistuttaa neuvostoliittolaisia ja kiinalaisia maatyöläisiä ylistäviä ja romantisoivia työläissankari-julisteita.

Elokuvan komentokeskus ohjailee tapahtumia taustalta: Kilpailijoiden "areena" on viidakkoa jäljittelevä, rakennettu pallohallin muotoinen "rakennus", jossa on feikkitaivas. Komentokeskus seuraa tapahtumia kilpailijoille käsivarteen ruiskutetun "jäljitysseerumin" -mikä analogiana viittaisi ihon sisään kätkettävään mikrosiruun, mitä erityisesti kristityt vastustavat "pedon merkkinä" (Ilmestyskirjan lause: "Se jolla viisaus on, ottakoon käteensä pedon luvun") avulla, mikä mahdollistaa kaiken kilpailijoiden toiminnan ja jopa puheiden seurannan. Komentokeskus aiheuttaa kilpailijoille erilaisia hengenvaarallisia vaaratekijöitä: Nämä selviytymiseen pakottavat vaaratekijät ovat "luonnonkatastrofeja" tai mutantteja eläimiä. Nämä luodaan käyttämällä komentokeskuksessa software-ohjelmalla. Tämä on suora viittaus MK-Ultran luomaan sisäiseen kauhumaailmaan, jossa "handler" luo uhrinsa mieleen shokeeraavia ja traumatisoivia tapahtumia ja olioita. Niiden luonnottomuus Katnissin ja Peetan kokemana myös todistaisi tämän puolesta, mahdottomuutena käsitellä tapahtumia.

Aiemman Hunger Gamesin voittaja, joka esiintyy näissä kisoissa eliitin kilpailukonsulttina ja Alueen 12 kilpailijoiden isäntänä, on selkeästi vuosien jälkeenkin edelleen traumatisoidun näköinen ja alkoholisoitunut, noudattaen handlereiden määräyksiä huolellisesti. Tämäkin viittaisi Hunger Gamesin viittaavan tosi-tv-maailmaan siirrettyyn MK-Ultraan, sadistiseen kilpailuun.

Elokuvassa ei ilmene, miksi kilpailijat suostuvat voitokkaan riemuisasti kilpailuun ja miksi valitut tribuutit käyttäytyvät kuin pääpalkinnon voittaneet. Ainoastaan Katniss, alueensa asukkaat ja Alueen 11 musta väestö näyttävät suhtautuvan kilpailuun epäilevämmin. Ilmeisesti tämä kuvastaa mustan väestön -satoja vuosia orjuutetun ja sitten apartheid-sorretun- epäilevää suhtautumista valkoisen vauraan maailman heitä(kin) koskeviin suunnitelmiin.
Ainoa mahdollinen selitys muiden innokkuudelle osallistua kilpailuun, jossa he tietävät tappavansa toisiaan aivan muista syistä kuin demonisoinnista tai taloudellisista eduista, toteuttaessaan tietoisesti väkivaltaa, on vauraan valkoisen maailman eliitin siedätyshoito: Poliitikot, viihdeteollisuus, elinkeinoelämä ja mainosmaailma siedättää "massoja" vaihe vaiheelta hyväksymään lähes mitä tahansa, kunnes "massaväestö" lopulta hyväksyy omankin turvallisuutensa ja oikeutensa menettäen mitä tahansa. Valheellisuus 'Iraaqin sotaan lähdettäessä vuosina 2002 ja 2003, terrorisminvastaisen sodan "välttämättömät" kansalaisvapauksien ja -oikeuksien härskit rajoitukset, yleinen hysteria terrorismista ja leviävista taudeista ja luonnonilmiöistä ovat niiden megaluokan seurauksena kaksisuuntaisia: poliitikoille toinen, siedätyshoidon massojen manipuoloimiseksi ja toinen massoille, pelon ja hysterian lietsomiseksi, jotka mahdollistavat handlereiden "ratkaisujen" hyväksynnän uusia, enemmistön kannalta epäedullisten lakien ja rajoitteiden läpäisemisen.

Salaliittoteoreetikko Alex Jonesin mukaan Hunger Games-elokuvassa on ennakko-ohjelmointia, jossa passiivinen elokuvankatselu kuitenkin istuttaa mieleen jonkinlaisen tapahtumien hyväksynnän, tunnetuimpana varmasti väkivallan oikeutettu käyttö. Diktatuuri, vastarinta, keskitetty hallinto. Alex Jonesin mukaan kirjailija työskentelee hallitukselle ajaakseen ideaa Hunger Gamesin kaltaisesta tulevaisuudesta romahtaneesta Amerikasta olevan mahdollista ja hyväksyttävää. Hunger Gamesin dystopiassa jälkiteollinen yhteiskunta on muuntunut militanteiksi superkaupungeiksi, väestön vähentyessä ja ihmisuhrin hyväksymiseksi.

Hunger Gamesin tarkoituksesta on erimielisyyttä: Toisten mielestä elokuvassa näytetään tulevaisuuden yhteiskunnan negatiivisimpia puolia katsojan sympatian mennessä väestölle eikä elokuvassa heidän mielestään näyttäisi olevan mitään istutettavaa ideaa hyväksymään mitä tuleman pitää. Elokuva ennemminkin paljastaisi ja toimisi varoituksena Uudesta Maailmanjärjestyksestä. Alex Jonesin mukaan Hunger Games kuvastaa hienostuneesti sitä, mitä globaali eliitti tahtoisi tehdä yhteiskunnalle. Toiset eivät ymmärrä, miksi kyseinen eliitti tahtoisi näyttää suunnitelmansa pahaa-aavistamattomalle yleisölle, mutta Jonesin mukaan suunnitelman näyttö on osa aivopesuprosessia.

Hunger Games -Catching Fire (2013)

Toiseen osaan Catching Fire, ja kaksiosaiseen kolmasosaan Nälkäpeli -Matkijanärhi ohjaaksi tuli lapsellisen tuntuinen Francis Lawrence (1971-), joka ei toisin kuin ykkösosan ohjannut Gary Ross viittaa sanallakaan todellisuuteen.

Elokuvassa on kirjasta puuttuva kohtaus, jossa voittokiertueelle lähteneet Nälkäpelin voittajat Katniss ja Peeta kulkevat junalla köyhistä ja mustista ihmisistä koostuvan alueen 11 läpi: Alueella näkyy aseistettuja vartijoita valvomassa asukkaiden puuvillanpoimintaa. Katnissin ja Peetan puhuessa Alueen 11 yleisölle Katniss ei noudata etukäteen kirjoitettua puhetta vaan alkaa puhua ykkösosassa kuolleesta Alueen 11 lapsikilpailijasta. Mies yleisöstä alkaa viheltää matkijanärhen ääntä -joka oli Katnissin ja kyseisen tytön yhteinen koodi- jonka jälkeen vartijat ampuvat miehen ja samalla järkyttyneet Katniss ja Peeta raahataan puhujalavalta pois. Alueella 11 alkaa väkivaltainen kapina.

Kolme sormea pystyssä kiinni toisissaan-elettä käyttivät Amerikan köyhät mustat Fergusonissa tunnusmerkkinään. Eräässä tapauksessa seinään oli spreijattu seinälle Hunger Games - Mockingjay -jatko-osan ensimmäisestä osasta lause "If we burn, you burn with us.[/i] Samaa merkkiä käyttivät jo mainitut thaimaalaiset mielenosoittajat.

Neljänneskisan julkistava kuuluttaja on pukeutunut Monarch-perhosten kuvioista koostuvaan pukuun. Kilpailun alkamista edeltävään televisiohaastatteluun Katniss saapuu hääpuvussaan, jonka alla on matkijanärhen -eli mustan linnun- kaltainen siivellinen puku. Joidenkin teoreetikoiden mukaan musta lintu viittaa kuolemaan ja tuhoon.

Taloudellisen eliitin siedätyshoito kansoille on lähinnä rahan vallan, omistajuuden ja sen tuottamien efektien ja symbolien tuottamista: Ketjussa työn tuottaman rahan esitetään myös automaattisesti tuovan "vapautta" -työntekijä ikäänkuin pyrkii jatkuvasti ostamaan itseään vapaaksi työstä, tekemällä oravanpyörämäisesti aina vain lisää työtä. Lisäksi elinkeinoelämä, ministerit ja turvallisuusviranomaiset jatkuvasti toitottavat medioissa, miten "työttömyys" tuottaa väistämättömästi "syrjäytymistä", millä tarkoitetaan synonyymia "alkoholisoitumiselle" ja "väkivallalle". Suurin osa työelämässä olevista myös uskovat olevansa "kunnonkansalaisia". Jos työ kerran yhteiskunnallisesti niin merkittävä asia, että maahanmuuttajiakin kansan itsensä mielestä pitäisi arvottaa työllistymisen -ja sitä kautta "integroitumisen"- mukaan, niin miksi työ sitten enenevässä määrin automatisoituu -kuten automaattikassat S-Marketeissa-, osa liikevaihtoon perustuvasta kaupankäynnistä siirtyy nettiin tai sitten siivoojiksi haalitaan ulkomaalaisia opiskelijoita? Jokainen työnantaja näyttäisi olevan ensisijaisesti kiinnostuneempi voiton maksimoinnista -ja mitään tekemättömät osakeomistajat sitä vaativat- kuin yhteiskuntavastuusta. Vauras maailma tuottaa myös viihde-ja mainosmaailmassa illuusioita, "porkkanoita" nopeista autoista ja kauniista, seksuaalisesti haluttavista nuorista naisista. Yksilön haluja stimuloimalla vauras valkoinen maailma pitää yhteiskuntaa tehokkaammin kurissa, koska suurin osa on kuitenkin kiinnostuneempi niistä kuin eettisemmästä ja yhteiskuntavastuullisemmasta työnteosta ja hyödykkeistä. Moraalisuus on läsnä ainoastaan silloin, kun ei yksilön itse tarvitse tinkiä mistään eikä kantaa vastuuta mistään.
Koska työntekijä uskoo sokeasti työllistymisen parantavaan vaikutukseen, työttömyys ja itsensä kokeminen yhteiskunnan silmissä hylkiöksi voi aiheuttaa väkivaltaista käytöstä lähipiiriä ja tuntemattomia kohtaan: Yhteiskunta on jo visuaalisestikin tulvillaan vallan ja vaurauden merkkejä, joihin suurimmalla osalla valkoisista ja etnisistä ryhmistä ei ole varaa eikä ominaisuuksia. Kauniiden ja menestyvien näköisten ihmisten mainos-ja kuvatulva on ulkonäköfasismia, fasismia se on sikäli että ainakaan miehet eivät juurikaan kykene kohottamaan omaa seksuaalista vetovoimaansa oikein mitenkään -eikä ulkonäölleen ensisijaisesti mitään voi ja keinotekoinen hiusten värjääminen ei kuitenkaan saa kaukasuslaista mulliturpaa näyttämään yhtään enempää naisten komeusihanteelta. Siksi yhteiskunnan visuaalisuus ja vaurauden ja haluttavuuden iskulauseet ovat "laukaisimia". Ne kaikki yhdessä voivat laukaista mitä tahansa ja olla miten vahingollisia tahansa: masennuksesta joukkosurmiin.
On arveltu, että jälkiteollisessa palveluyhteiskunnassa eliitin tehtävänä on tuottaa ärsykkeiksi nimettyjä "laukaisimia", joita ei olisi tarkoituskaan kontrolloida, koska mikäli ne laukaisevat väkivaltaista käyttäytymistä -etenkin joukkosurman mittaista- ne vain helpottavat vapauksia ja oikeuksia minimoivien lakien siedättämällä hyväksyntää. Tiukkenevat lait mahdollistavat turvallisuuspalveluja "tarjoavien" liikeyritysten määrää ja osuutta taloudellisella sektorilla, sekä tietenkin kasvattaa turvallisuus-ja järjestyksenvalvontayritysten voittoa näennäisesti "yhteiskuntarauhaa" ylläpitämällä. Todellisuudessa turvallisuuspalvelut tuottavat palveluja liikeyrityksille eikä massoille. Siedätyksellä handlerit aivopesevät kansalaiset hyväksymään väkivallalle matalan kynnyksen omaavat kovia jätkiä esittävät "vartijat" piskuisiin Alepoihin ja metroihin sekä lähijuniin. Hyväksynnän mahdollistajan käytetään "suojaamista" alkoholisoituneilta, jotka sterilisoituva ja rahanvallan illuusion niellyt yhteisö katsoo arvaamattomiksi väkivallan käyttäjiksi ja muun häiriön aiheuttajiksi, heidän muutenkin pilaavan kauneusfasistisen yhteiskunnan illuusioita eräänlaisten "wheelerien" tavoin. Kuitenkin alkoholismi on sen saman yhteiskunnan tuotetta, jolta "järjestyksenvalvojat" niin kiivaasti koettavat siirtää pois kunnonkansalaisten silmistä, vaurastumisen motiivia pilaamasta. Alkoholi on teini-iästä alkaen eräänlainen aikuisuuden ja elitismin, viihteelläolon symboli savukkeiden tavoin. Nuorten ala-ja yläasteikäisten maailma seksualisoituu ja alkoholisoituu, koska vapaudella ja yksilöllisyydellä propagoivan yhteiskunnan sosiaaliset paineet ovat kuitenkin kovat: Siksi aikuisuuden mittarit, seksikkyys, tupakointi ja alkoholi toimivat painostavina ja häiritsevinä tekijöinä juuri hankalassa iässä ja niistä mitoista kieltäytyminen tuottaa voimakasta yhteisön häpäisemistä ja kiusantekoa. Jopa itsensä poikkeaviksi ilomielin kokevat tuntevat kuitenkin painetta koulumaailman aggressiivisista rooli-ja sukupuolimalleista, joiden haltijat handlerien tavoin rankaisevat "hyljekistyiksi" määrittelemiään. Tämä todistaa, että "vapauksilla" painostava yhteiskunta ei ole hyljeksimiään kulttuureja yhtään tasokkaampi.
Koska murrosikäisten ja opiskelijoiden maailma sosiaalinen ärsykkeiden ja niiden kanssa kolaroivien halujen painekattila, ne tuntuvat irtaantumismahdottomalta todellisuudelta, vaikka on pelkästään laskelmoivan keinotekoiseksi ja keinotekoisesti luotu. Siksi koulusurmaajat menevät tekonsa suorittamaan kouluunsa ja nuorten suosimiin paikkoihin, koska koulu on ikäänkuin elämän ainoa universumi, jolla koko eloonjäämistaistelu käydään.

Yhteiskuntamme on täynnä erilaisia käyttäytymismalleja laukaisevia ärsykkeitä, joiden lopputulos ei välttämättä ole kenenkään ohjailtavissa eikä hallittavissa. Eikä aina lopputulosta voi aina kukaan ennalta aavistaa. Koska valtaapitävä talous-ja viihde-eliitti on mitä on, on mahdollista että yhteiskuntaan ja globaaliin maailmaan heitetään tahallaan syöttejä ja seurataan, mitä tapahtuu ja kuka niihin reagoi. Aseellinen, kuolonuhreja julkisessa tilassa vaativa näytös on handlereiden kannalta optimaalinen, koska säikähtäneitä kansalaisia voidaan lakiuudistus-siedättää ja budjetteja voidaan kanavoida haluttuun suuntaan tiedustelu-ja turvallisuuspalveluja kohti. Kun käytännössä on ainoastaan yksi työllisyyttä ja tuloja tuottava sektori, raha kanavoituu ja sitä voidaan hallita vain yhdessä paikassa ja kaksisuuntaisesti.

Muslimien kannalta länsimaalainen yhteiskunta on täynnä ärsykkeitä muslimien "sekoamiseksi". On Islamin pilkkaa, jota käytännössä media ja sosiaalinen media painostaa handlerien tavoin "hyväksymään" kumoamattoman luonnonlain tavoin, pyrkimyksenä tuottaa muslimeille apaattinen muutosmahdottomuuden tunne MK-Ultra-maailman pysyvyydestä. Prosessin tavoitteena on tuottaa muslimeille ärsykkeitä, joka laukaisisi koe-eläinmäistä, aggressiivisia käyttäytymismalleja. Muslimien kollektiivinen väkivaltainen toiminta mahdollistaisi uusia lakeja ei-muslimienemmistön kustannuksella ja turvallisuus-ja sotateollisuusbudjetin kasvattamista -ja niin, sotateollisuudesta saatuja voitolla maksimoituja tuloja.

Myös enemmistölle on oltava laukaisimet muslimeihin liittyen: Muslimien esittäminen tietynlaisena ja islamisaationa esitettävä salaliitto sekä molempiin kiinnittyvä, stigmaa edistävät omat kokemukset ovat varmasti näkyvin ohjelmointi, mihin yhteiskuntaa halutaan ohjata: Mediakoneisto ja vallanpitäjät ovat rakentaneet Islam-kuvan, johon liittyy ensisijaisesti väkivalta ja yllättävänä sattumanvaraisena tapahtuva terrorismi, millä on tarkoitus ohjailla kollektiivista pelkotilaa, tämän jälkeen esitetään pelkoa ja vastareaktiota kalastava Islamin laajenemispyrkimys, millä motivoidaan sotilaita ja armeijaan värväytymistä. Kolmantena tulee muslimikulttuurin "epäinhimillistäminen" "lapsiavioliittoineen" ja "ympärileikkauksineen", mikä on ohjelmoinnissa olennaista, tavoitteena saada vastapuoli vähemmän ihmiseksi, jonka ***** olisi helpompaa.

Koska media ja poliitikot ovat päivänselvän monomaanisesti kanonisoituneita tämän muslimikäsityksen ohjelmoinnissa, voidaan katsoa sen olevankin tarkoitus: Heittää syöttejä veteen ja katsoa, ****** joku muslimeita.

Ei ole mahdollista, en usko... Saattaa joku ajatella ja sanoa. Onkin huomioitava tämä:

Yhteiskunta, joka on korostavinaan ihmisoikeuksia ja "ruumillista koskemattomuutta", demokratiaa ja vapautta, on kuitenkin sellainen yhteiskunta, jonka johtajat ja valtaapitävät vaikutusvaltaisine hahmoineen kuitenkin suunnittelee päivittäin 24 tuntia vuorokaudessa seitsemänä päivänä viikossa, miten rikastuisi saamalla haltuunsa yhä enemmän rahaa muita ihmisiä hyväksikäyttämällä. Jossain toisaalla maailman suurimmassa työnantajassa Pentagonissa mietitään päivittäin, miten tappaa siellä jossain mahdollisimman monta ihmistä, mahdollisimman kustannustehokkaasti ja täysin siviiliuhreista piittaamatta. Jossain on meklareita, jotka tietoisesti masinoivat maailman markkinat siten, että miljoonia ja taas miljoonia kuolee vuosittain nälkään ja parannettavissa oleviin tauteihin.
Joten: Miten voimme kuvitella, että nämä nykyajan eichmannit olisivat muka yhtäkkiä meitä muita kohtaan kiltimpiä ja huolehtivaisempia?

Pohjois-Carolinassa tapahtunut ammuskelu, jossa sai surmansa avioliitossa olleet muslimimies ja -nainen ja naisen sisar. Ampuja, 46-vuotias mies, antautui tapahtuman jälkeen poliisille, mikä tavatonta koska tavallisesti murhaaja pakenee ja pyrkii piileskelemään kiinnijäämisen välttämiseksi. Media koetti "lieventää" muslimeihin kohdistunutta murhaa yrittäessään väittää, miten "ampuja vihasi kaikkia uskontoja" ja miten ampujalla oli "riitaa parkkipaikasta muidenkin kuin muslimien kanssa". Kuitenkin muslimit olivat tekijä, mikä laukaisi ampujan reaktion. Muslimien tappaminen on mahdollista siksi, että amerikkalainen tapa käsitellä Islamia ja muslimeita mediassa osittain tuottaa vaikutelman, että muslimit ovat ihmisistä alempia, joten heidän tappamisensakin nähdään vähemmän ongelmallisena, saatetaan jopa uskoa että on mahdollista olla joutumatta kiinni muslimiin kohdistuvasta rikoksesta.

Nähdessään tunnistettavan muslimin -yleensä huivipäisen musliminaisen- kuffareilla on kummallinen tapa skitsahtaa psykoilemaan välittömästi: Tämän friikahtamisen on pakko olla seurausta kuffariyhteiskunnan massaohjelmoinnista: Kanonisoitua ohjelmointia suuntaan, johon yhteiskuntaa halutaan siirtyvän. Laukaisimen kohteena on yleensä yksi tai useampi kadulla kulkeva musliminainen, niin kuka tahansa kuffari ikään, asemaan ja sukupuoleen katsomatta skitsahtaa aika pahasti. Ennaltaohjelmoitu laukaisu tapahtuu myös, mikäli muslimeja nähdään taloyhtiön julkisissa tiloissa tai leikkikentällä. En ole koskaan kuullut, että maissa, joissa amerikkalaisella massaviihteellä on huomattavasti länsimaita rajallisempi näkyvyys, että muslimit siellä kohtaisivat samanlaista kohtelua kuin Ranskassa ja Britanniassa. Hollywood-teollisuuden vaikutusalueella, joissa myös uutistarjonta on amerikkalaistyylistä sensationalismia, kuffarit elävät kuin joissain matrix-maisessa paralleelimaailmassa, joka nimenomaan tuottaa vihaa muslimeja kohtaan.

***



Viimeinen muokkaaja, Mzlm pvm Lau Hel 21, 2015 11:11 pm, muokattu 1 kertaa
Lau Hel 21, 2015 6:00 pm Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mzlm



Liittynyt: 05 Kes 2010
Viestejä: 470

Lähetä Vastaa lainaamalla viestiä
***

Osa IV - Huomioitavaa lapsen kasvatukseen liittyen

Lastenohjelmien ja satujen vahingollisuudesta

On mahdollista, että kaikki tämä ohjelmointi alkaa jo lapsena: Vanhempien kasvatusmetodeina, päiväkodeissa, lastenohjelmissa ja -elokuvissa sekä koulussa.

Kun eräänä tammikuun aamuna ennen seitsemää nousin, poikani tuli säikähtäneen oloisena huonestaan ja mutisi jotain "lohikäärmeestä", vaikka en ole sanallakaan lohikäärme-sanaa käyttänyt, eikä lähipiirini eikä kukaan ole koskaan lukenut tai näyttänyt hänelle jotain, missä olisi lohikäärme.

Joten jäljelle jää ainoastaan yksi sylttytehdas: Päiväkoti -ja sen muut lapset. On välttämätöntä kyseenalaistaa satujen maailmaa, jossa on pelottelua noidilla, susilla, mörköillä ja mitä lie. Kuka päätti, että saduissa pitäisi olla lapsen mieleen kauhu-ja pelkotiloja tuottavia hahmoja, aiheita ja tilanteita? "Ja siellä luolassa asuu -HIRRMUISEN ISO LOHIKÄÄRME! ja lapset kirkuu: IIK!. Kyseenalaistettava on myös lasten leikit, joissa mörköä esittävä hoitaja tai opettaja yrittää "syödä" lapsia suuhunsa: "NAMNAMNAM-HERKULLISTA OLI!

Mitä agendaa ja kenen agendaa tällainen ajaa? Ei ainakaan muslimien agendaa. Päiväkodeissa olevat ozmat pelottelevat lapsia noidilla ja lohikäärmeillä, mikä sopisi varsin hyvin MK-Ultran sisäisen fantasiamaailman symbolien kanssa.

Ongelmana on, että muiden lapset kasvatetaan eri tavalla -ja heidät kasvatetaan juuri moisen shaissen keskellä. Edes toiset muslimi-vanhemmat tuskin ovat tietoisia, mitä sattumanvaraisesti netistä ja televisiosta valitut animaatiot ja muut lastenohjelmat sisältävät. Arabiankieliset satelliittikanavat, kuten Bara'am sisältää dubattuina lähes samanlaisia länsimaalaisia lastenohjelmia Ranskasta, Britanniasta ja Kanadasta kuin suomalaisetkin televisiokanavat.

Muistaakseni Muhammad ash-Shariifin luentopaketilla Fiqh of Dawah on jollain CD:llä kohta, jossa ash-Shariif kertoo, miten lastenohjelmakanava Nickelodeonin joku päällikkö tms. kertoo, miten "heidän tavoitteenaan on luoda lastenohjelmia, jotka vaikuttavat lapsen käytökseen vielä useita vuosikymmeniä eteenpäin".

Jotkut nykyajan oppineista tulkitsevat Allahin Lähettilään (S) hadiithin ennen Tuomiopäivää edeltävistä tapahtumista, miten:

{...Orja synnyttää isäntänsä...} [Yksimielisesti sahiih]

tarkoittavan, että "lapset ovat tottelemattomia vanhemmilleen". Se ei tule kasvatuksesta, kuten olen aiemmin luullut vaan jostain ihan muualta. Osittain voi olla luonne jne.
On mietittävä sitäkin, miten toimimme lastemme kanssa: Tuottaako lapselle pitkäaikaisia stressireaktioita pimeään huoneeseen yksin nukkumaan jättäminen ja vaikuttaa samalla tavalla karkkien kieltäminen rankaisuna johonkin pahantekoon.

Näissä asioissa ei ainakaan voi hakea vastausta kuffaripsykologeilta, ne nyt ainakin ajavat Oz-agendaa lapsille.

Täten on mahdollista eritellä, että vahingollista voisi olla fantasian kaltainen lastenohjelma- ja satumaailma, käytetäänhän samaa formia myös UK-Ultra-ohjemoinnissa. Ja ovathan lastenohjelmat olleet jo pari vuosikymmentä huomattavasti aggressiivisempia kuin Nalle Luppakorva ja muut sosialistipiirretyt, joita me katsoimme 1980-luvulla. Tuohon aikaan lastenohjelmaa tuli ehkä puolitoistatuntia alkuillasta, eikä niissä todellakaan ollut mitään He-Maneja, Turtlesia ja muuta arvaamatonta jenkkisheibaa.

Olisi ehkä myös hyvä huomioida, että miten lapsiin vaikuttaa heidän jättämisensä nukkumaan pimeään huoneeseen -etenkin satujen ja muiden mörkö-ja noitasatujen jälkeen. Aiemmin perheet menivät yhdessä nukkumaan eivätkä jättäneet lapsiaan yksin pimeään "saadakseen itselleen aikaa". Mielestäni nämä ovat oleellisia asioita mietittäväksi. Myös muita asioita on mietittävä: En osaa sanoa, miten kaikki nämä on vaikuttanut, mutta muistan ainakin, että koko perheemme katsoi televisiosta Levyraatia ja KISS-yhtyeen jäsenten kasvomaalaukset pelottivat minua, samoin noihin aikoihin tullut Michael Jacksonin (1958-2009) Thriller-video sekä The Rolling Stones-yhtyeen video Undercover of the Night, jossa oli ammuskelevia miehiä pääkallonaamareissa ja sängyssä makaava nainen, jonka ikkunan takana liikkuu hämäriä tyyppejä, aseita ja verta. Molemmissa videoissa kauhu oli sijoitettu perin arkiseen ympäristöön, elokuvateatteriin ja asuinalueelle. Isoveljeni valvoi öitä nähtyään 15-vuotiaana Manaajan, jossa myös kauhu on sijoitettu normaaliympäristöön, ei mihinkään mielikuvitusmaailmaan kuten nykyään. Hän pelkäsi sänkynsä alkavan pomppimaan erään elokuvan kohtauksen mukaisesti. Muistan myös jossain kyläpaikassa olleen sen vanhemman sisaruksen huoneen seinällä olleet eddiet Iron Maiden-yhtyeen julisteissa. Nämä olivat vahinkoja, mutta ennaltasuojeluakin oli: Esim. isäni ei antanut minun katsoa televisiosta kotimaista tv-sarjaa Rauta-aika ja 70-luvulla kuulemma äitini ei antanut isoveljieni katsoa Tuntematonta Sotilasta eikä King Kongia.

Joten kaiken varalta on varjeltava lapsiamme ja itseämme kaikelta. Emme voi tietää, millaisia reaktioita kauhuelokuvat laukaisevat. Lisäksi kolmen viimeisen suuran lukemisesta tuskin on paljon apua, kun tehdään jotain sellaista, mistä Allah ei pidä. Kyse ei tarvitse olla väkivaltaisista reaktioista, vaan myös muunlaisista: Esimerkiksi japanilaisissa kauhuelokuvissa, kuten myös amerikkalaisversion saaneessa Ringussa, jossa kaivoon kuollut pikkutyttö kummittelee nousemalla kalpeana tappamaan uhrejaan aavemaisesti kangistuneine käsineen ja mustat märät hiukset peittäen hänen kasvonsa kokonaan. Tiedän ihmisen, joka jätettyään kolme viimeistä suuraa näkee painajaisissaan edelleen samanlaisen hahmon, jolla on kauheat luurankomaiset kädet, olevan hänen makuuhuoneessaan ja uhkaavan hänen lapsiaan ja yrittäen viedä niitä. Hän oli nähnyt elokuvan amerikkalaisen version The Ring. En tiedä, onko jinni, mutta olen luotettavilta henkilöiltä kuullut joutuneensa pitelemään yhdessä muutaman muun miehen kanssa hartiavoimin naista aloillaan, kun jinnit hänen sisällään olivat alkaneet raivota Koraanin lukemisesta. Monet ei-muslimit eivät paljasta tällaisia asioita tai kokemuksiaan mahdollisista, mutta yliluonnollisista ilmiöistä: Lapsuudesta muistan, että isäni kuulee aina talostamme ikkunankoputuksia ennenkuin joku läheinen henkilö kuolee. Samainen Manaajaa pelännyt isoveljeni kertoi parikymppisenä olleensa yötä talossa, jonka perheen isoisä oli kuollut taloa rakennettaessa tai talossa sisällä. Isoveljeni vannoi kuullensa kävelemisen narinan yläkerrasta, vaikka siellä ei ketään ollut. Olen myös kuullut samankaltaisesta tilanteesta, että yläkerrassa asuneen isoisän keinutuoli "kuuluu öisin keinuvan itsekseen". Myös jotkut kertovat kuolleen läheisen kävelevän edelleen talon yläkerran rappusilla öisin.

Tiedetään, että Allahin Lähettilään (S) vaimolla 'Aa'ishah'lla oli leluja: Nukkeprinsessa ja "Salomonin hevoset", joilla joidenkin hadiithien mukaan oli siivet selässään, mikä on hevosilla epätodellista. On mahdollista, että konkreettisissa leluissa lapset määräävät omalla mielikuvituksellaan, miten leikki kehittyy -mitä taas ei ole ulkoapäin syötettävillä lastenohjelmilla. Eräät lastenohjelmat näyttävät myös tähtäävän käytöstapojen opettamiseen, ns. "empaattisuutta" ja "muiden huomioonottamista".

Täten ei-islamilainen päiväkoti on riski muslimilapsille: Emme tiedä, kuka on kasvatusohjelmien takana ja varmasti aihetta on tutkittu yhtä tarkasti kuin muitakin ja on tutkittu ja analysoitu lapsia ja lasten käytöstä -ja mitä millaisestakin metodista seuraa tai on seuraamatta. Tiedemiehet ovat täysin Allahin Kirjan ja Profeetan (S) Sunnah'n ulkopuolisessa maailmassa, niistä täysin tietämättöminä ja tarkoituksella kaikesta poissulkien.

Länsimaalainen terveydenhuolto on järjestään jälki-reichilaista politiikkaa, jossa ihmisiä arvotetaan ja määritellään osittain toisenlaisilla mittareilla kuin mitä Kolmannessa Valtakunnassa. Lääkärit, neuvolat ja muut sivuuttavat täysin lapsen yksilöllisen kehityksen määrittelemällä käyriä ja sullomalla kunkin lapsen laputtaen kunkin käyrän mukaisesti, keskiarvottamalla ja ottamalla mediaaneja. Ja mikäli on poikkeamia, jatkotoimenpiteet ovat "välttämättömiä". Päiväkodit ovat ketjun osatekijöinä tässä fasistis-terveydellisessä lokeroinnissa, jossa ei hoideta lapsia, vaan valvotaan ja kytätään lapsen kasvuympäristöä. Jokainen "häiritsevä" poikkeus tai tilanne tulkitaan lapsen vanhempien kautta eikä sen kautta, että päiväkoti on kotia poikkeuksellisempi ympäristö, rottakokeista ihmisiin siirretty laboratorio mikä väistämättä lasten suuren määrän ja melun seurauksena tuottaa lapsille aggressioita ja valtataisteluita, joita "terapioidaan" lukemalla satuja hirviöistä ja noidista, jotka aiheuttavat väistämättä aiheettomia pelko-ja ahdistustiloja arkitilanteisiin. Sivuutettava seikka on se, että päiväkodin natsit katsovat lasten ääritilanteissa aiheutuvaa käyttäytymistä kodin ja vanhempien maailman heijasteena päiväkodin maailmaan, eikä toisinpäin. Siinä on se fasistisuus.

Fasistisuus lasten terveydenhuollossa ei ole Suomessakaan uusi asia, eikä määräydy asuinkunnan koon perusteella: Pikkukaupungeissa jo vuosikymmeniä sitten tutkittiin lasten "irtaantumista henkisestä napanuorasta". Äitiä pyydettiin poistumaan huoneesta ja on selvää että huoneeseen vieraan henkilön kanssa jäänyt lapsi alkaa itkeä. Tilanne on poikkeuksellinen, osin uhkaava ja neuvoloiden tunnelma on pisteliään kliininen, lapselle vieras ympäristö. Mikäli lapsi alkoi itkeä ollessaan kaksi-tai kolmivuotias äidin poistuessa, neuvola torui, miten "lapsen olisi jo pitänyt vieraantua äidistä". Tällaiset mittaukset ovat eurooppalaista ekstremismiä, Kolmannen Valtakunnan jatkoa, joita sitten teorioiden kehittäjät ja tutkijat kilvan myyvät kukin omiansa yhteiskuntiin, joiden rakenne ja ihmisten väliset suhteet saattavat olla hyvinkin erilaisia.

Siksi on muslimeille ensisijaisen tärkeää sijoittaa lapsensa vähintään muslimipäivähoitoon, jossa hoitajat kokevat ja tunnustavat sekä ymmärtävät muslimeja kuffareita paremmin. On mahdollista, että muunmaalaiset ei-muslimit esim. venäläiset tai vietnamilaiset hoitajat saattavat myös ymmärtää muslimikulttuuria paremmin johtuen kulttuurien osittaisesta samankaltaisuudesta -mörkö-ja noitasatujen lukemisesta huolimatta.

Meidät on aivopesty kuvittelemaan, että länsimaalaiset ovat kaikessa meitä edellä ja parempia, mutta on välttämätöntä tarkkaan määritellä, mitä siitä hyväksymme ja mitä emme: Etenkin lasten kasvatus ja lapsen kehittyminen olisi nyt ainakin sellainen seikka, missä on runsaasti arvolatausta ja jokaisella handlerilla paljon takaa-ajatuksia.
Siksi emme voi muslimeina luottaa eurooppalaisten, venäläisten ja amerikkalaisten tiedemiesten tekemiin sairaisiin tutkimuksiin ja teorioihin, jotka ovat lapselle vahingollisia, lapsen vanhemmille vahingollisia ja tuloksena on sellainen yhteiskunta, jollainen näkyy ikkunasta ulos katsottaessa ja tv:n avatessa. Emme mitenkään voi sortua kuvittelemaan, että kuffarit olisivat vilpittömiä ja hyväntahtoisia lapsia tutkiessaan ja kehittymistä seuratessaan.

Etenkin nuorilla ihmisillä on omituisen sokea tapa omaksua käyttöön lähes jokainen missä tahansa populaarikulttuurissa oleva merkki, symboli tai slogani musiikkivideoista, elokuvista ja muualta kysymättä ja tietämättä lainkaan, mitä symboli tarkoittaa. Kahdella kädellä tehtyä Illuminati-symbolia, jossa levitettyjen kämmenpohjien peukalon ja etusormen väli muodostaa kolmion, toisen silmän peittäminen kädellä tai esineillä viitaten joko kaikennäkevään silmään tai Antikristukseen ad-Dajjaliin tai All Seeing Eyen symboloiminen etu-ja keskisormi levitettynä v-muotoon ja asettamalle ne toisen silmän päälle, mitä näkee paljon.

On selvää, että muslimien tulisi jättää nämä kokonaan, koska meillä ei ole varmuutta, mistä loppujen lopuksi on kyse ja mitä sen takana on. Itäkeskuksen vaatekaupoissa ja käytävillä kuulee paljon nuorten -etenkin somalialaisten ja muiden- naisten puhetta, joka on suoraan matkittu amerikkalaisten mustien "kovien" naisten puheista, joka on sukua 70-luvun blaxbloitaatio-elokuvista, Pam Grieriltä (1949-) ja muilta ja nykynuorille se tulee sekä elokuvien että pop-artistien, kuten esim. Nicki Minajin (1982-) ym. kautta. Ei ole mitenkään tavatonta, että kävellessä nuorten somalinaisten ohi heidän voi kuulla puhuttelevan kavereitaan afroamerikkalaiseen tyyliin nimityksellä "bitch" ja käyttävän kokonaisia lauseita "Listen, bitch", "Look, bitch" ja "I told you, bitch". Näillä jos millä "ei ole mitään tekemistä Islamin kanssa".

On erimielisyyttä, ovatko pop-artistit ja selkeästi Illuminati-NWO-agendaan liittyvät näyttelijät uhreja vai osa agendaa. Näiden symbolien jatkuvuus ja toistuvuus ei voi enää olla sattumaa. Sitä paitsi on erotettava toisistaan kristittyjen ja esim. Occupy Wall Street-aktivistien sekä NWO-teoreetikoiden suhtautuminen, joka muistattaa hyvin paljon kristittyjen suhtautumista noitiin ja Saatanaan "tämän maailman jumalana". Koska näissä asioissa tulkinnanvaraisuudella on huomattava osuutensa, ei ole aihetta väittää, että pop-artistit tai näyttelijät sekä Illuminati-symboleja viljelevät julkisuuden henkilöt olisivat pahoja ihmisiä tai mitää "Babylonian porttoja" tai Ilmestyskirjan "Pedon selässä ratsastavia porttoja". Ilmestyskirjasta vedettäviin johtopäätöksiin meidän muslimeiden on suhtauduttava kriittisesti. Ongelma on lähinnä siinä, että näillä artisteilla on lukuisia matkijoita, jotka omaksuvat käyttöönsä kaiken symboliikan tai sloganit, mitä heidän teoksissaan ilmenee. Merkillistä on kuitenkin, miksi erityisesti nuorten tyttöjen suosimat artistit niin toistuvasti käyttävät Illuminati-/MK-Ultra- sekä poliisivaltioagendaa videoidensa ja promokuviensa aiheina.

Lisäksi on todettava, että salaliittoteoriat, Illuminati, Uusi Maailmanjärjestys ja Ilmestyskirjan näyt ovat meille muslimeille toissijaisia. Ensisijaista on se, mitä oma uskontomme Tuomiopäivää edeltävistä tapahtumista kertoo. Ei ehkä voi kiistää pop-artistien ja muiden aiheuttamaa "vahinkoa", mitä ikinä se voikaan olla. Lisäksi on mahdotonta eritellä taiteessa käytettävää eri symbolien merkitystä; On sekin saavutus, että pitkästä aikaa sitten 1980-luvun amerikkalaissenaattorien vaimojen johtaman PMRC:n jälkeen Rihanna, Lady Gaga ja Beyoncé tekevät videoita sekoittamalla eri aiheita ja allegorioita keskenään ja salaliittoteoreetikot sekä kristityt liikkeet raapivat päätään miettien, mitä kaikkea ne voisivat tarkoittaa.

Koonnut, kääntänyt ja kirjoittanut [Alaviite, Laukaisimet, Nälkäpelin analyysi ja Osa IV] 'Abdullah Rintala. Helmikuu 2015.

***

Lau Hel 21, 2015 11:06 pm Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:    
Vastaa viestiin    Islamtieto.com Foorumin päävalikko » Lapsille Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry: 
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by TMCrea