Islamtieto.com Foorumin päävalikko
RekisteröidyHakuOhjeKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisään
Perhe, johon synnyin

Vastaa viestiin    Islamtieto.com Foorumin päävalikko » Kuolema Näytä edellinen aihe
Näytä seuraava aihe
Perhe, johon synnyin
Kirjoittaja Viesti
maridah

Lähetä Perhe, johon synnyin Vastaa lainaamalla viestiä
Islamiin palanneena on minulla ollut sydämelläni perhe, johon olen syntynyt.
Kaikillehan tärkeintä tulee olla oma pelastuminen, sillä ainoa, kestä voi kantaa vastuun on vain oma itse ja kenenkään muun kilvoittelusta Herramme mielisuosiosta ei voi huolehtia.

En ole ollut muslimi vielä pitkään, mutta olen todella kiitollinen, että Allah on johdattanut minut
oikealle tielle.
Vielä kumminkin oman oppimiseni alussa en ole uskaltanut lähteä kertomaan kovin paljon Islamista
perheelleni, etten hämmennä heitä liikaa. Olen reilusti nuorempi, kuin muut perheeni jäsenet,
joten he aika usein ajattelevat minulla olevan elämänkatsomuksen puutetta heihin verrattuna,
joten, uskottavuuteni ei ole kovin korkea heidän silmissään, toki he kuuntelevat minua ja välittävät kovasti.
Perheessäni näen jonkun hyväksyvän, jonkun ottavan etäisyyttä, on toinen, joka ei vielä tiedä ja toinen, joka ei juuri
"käsittele" mitään elämän asioita, ei puhu, ei pukahda.
Ajoittain mietin heidän menettämistään todella paljon, heidän kohtaloitaan, heidän kuolemaansa ja heidän
kohtaloaan Tuomionpäivänä. Minuun sattuu niin kovin nuo ajatukset. Yritän olla kärsivällinen.
Voin vain rukoilla, että saisin Allahilta väkeviä sanoja ja tulisin kehittymään Islamiin kutsumisen saralla.

Perheeseen, johon olen syntynyt on minulla suuri ikävä ja haikeus.
Kaukaiselta tuntuu ajatus siitä, että näkisin heidät kääntyvän Allahin puoleen.
Allah antakoon elinpäiviä ja aikaa minulle ja mahdollisuuden työstää tätä asiaa.
Allah minua auttakoon.

93:6-8
Tii Tou 06, 2008 9:40 pm Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:    
Vastaa viestiin    Islamtieto.com Foorumin päävalikko » Kuolema Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry: 
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa