Islamtieto.com Foorumin päävalikko
RekisteröidyHakuOhjeKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisään
Muslimi Nainen ja lähihoitajan työ.

Vastaa viestiin    Islamtieto.com Foorumin päävalikko » Islam Näytä edellinen aihe
Näytä seuraava aihe
Muslimi Nainen ja lähihoitajan työ.
Kirjoittaja Viesti
Ummu_Caaisha

Lähetä Muslimi Nainen ja lähihoitajan työ. Vastaa lainaamalla viestiä
Asalaamu Alaykum siskot ja veljet. Haluaisin kysyä teiltä että miten on, kun muslimi nainen tekee työkseen semmoista työtä, jossa hänen pitäisi olla tekemisissä miehen(vanhus) kanssa, jolla ei ole minkään laista kykyä tehdä tarvittavia asioita itse esim: Wc:ssä käynti ja vaatteiden vaihto jne....Haluaisin kysyä, koska itse olen hakenut tälle alalle opiskelemaan ja haluaisin tietää enemmän tästä asiasta.

Jazaakum Allah Khairan

Tor Kes 07, 2007 8:54 pm Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
miryam

Lähetä Vastaa lainaamalla viestiä
Assalamu aleikum sisko.Itse olen sairaanhoitaja-opiskelija+ ettå tyoskentelen vanhainkodissa. olen myoskin etsinyt tietoja tåstå asiasta, josta on kai monta eri Fatwaa. Jotkut sanovat ettå tyoskentely eri sukupuolta olevien kanssa on Haram, jotkut sanovat ettå ei. Itse olen sitå mieltå, ettå jos tyoskentelet vanhusten kanssa, ja autat toisia ihmisiå, niin saat paljon Ajaria,Hasanat, ja oma aikomuksesi on se tårkein, sillå jokainen meistå palkitaan aikomuksimme mukaan. Myoskim ns.muslimimaissa naiset ovat sairaanhoitajia jotka hoitavat miehiå, mun mielestå asioita ei tarvitse tehdå liian vaikeaksi itselle. Itse aion koulun loputtua muuttaa muslimimaahan, ja tyoskennellå sairaanhoitajana, Inshallah bitnillaah Kariim. Sillå mun mielestå Ummah tarvitsee vahvoja siskoja, jotka nåyttåvåt ettå musliminaiset voivat myos ottaa osaa yhteiskunnassa.
Per Kes 08, 2007 1:37 pm Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:    
Vastaa viestiin    Islamtieto.com Foorumin päävalikko » Islam Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry: 
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa