Islamtieto.com Foorumin päävalikko
RekisteröidyHakuOhjeKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisään
Sahra Alin puolustukseksi rasistipoliiseja vastaan

Vastaa viestiin    Islamtieto.com Foorumin päävalikko » Yleinen Keskustelu Näytä edellinen aihe
Näytä seuraava aihe
Sahra Alin puolustukseksi rasistipoliiseja vastaan
Kirjoittaja Viesti
Abdullah Rintala

Lähetä Sahra Alin puolustukseksi rasistipoliiseja vastaan Vastaa lainaamalla viestiä

Sahra Ali 13.3.2016 22.13

Olen ihan shokissa vieläkin.

Espoon poliisi päätti antaa minulle parkkisakon tänään.

Olin kyllä pysäköinyt väärin, mutta vain muutamaksi minuutiksi, kun kävin apteekissa. Samassa paikassa oli monta muutakin pysäköityä autoa. Poliisiauto tuli paikalle juuri kun tulin autolleni. Toinen poliiseista heristi sormeaan minulle ensin ikkunan läpi. Sanoin anteeksi ja yritin eleilläni osoittaa olevani pahoillani. Menin autooni ja tein lähtöä, koska luulin selvinneeni huomautuksella. Poliisiauto ajoikin viereeni ja pyysi avaamaan ikkunan. Avasin ikkunan jolloin poliisi sanoi töykeään sävyyn, ettei tähän saa pysäköidä. Pyytelin anteeksi ja sanoin ettei tämä toistu ja kerroin käyneeni vain nopeasti apteekissa. Yllättäen kuljettajan paikalla ollut poliisi huusi "Vittu moni muukin haluaisi käydä nopeasti jossain!" Samalla he käskivät minua olemaan lähtemättä mihinkään. Odotin autossa hetken, minkä jälkeen näin että toinen poliisi tulee kohti sakko kädessään. Oletin että hän sanoo jotain ja ojentaa sakon. Sen sijaan hän heittikin sakon silmilleni sanomatta mitään. Siis suoraan naamaani ja lähti kävelemään pois. Tästä tuohtuneena heitin sakon maahan ja huusin jotain hänen peräänsä. Hän ei kääntynyt vaan käveli pois. Yllättäen toinen poliisi nousikin autosta. Hän tuli hakkaamaan ikkunaani ja huusi "Vittu se ikkuna auki!" Avattuani hän huusi "Ajokortti nyt tänne!" Hän meni ajokorttini kanssa poliisiautoon. Tämän jälkeen odotin 15min ilman, että minulle sanottiin mitään!!!

Aloin vartin jälkeen kysellä, että saanko ajokorttini takaisin. Minulle ei vastattu mitään. Tässä vaiheessa menin takaisin autolleni ja yritin kysellä vain 5m päässä olevilta poliiseilta, että saanko sen ajokortin vai en. Nyt toinen poliisi näytti minulle sormellaan elettä, jolla kutsui minua lähemmäs. Kävelin poliisiautolle. Poliisi osoitti sormellaan ajokorttiani, joka oli poliisiauton sisällä ja sanoi, että ota siitä. Pyysin häntä ojentamaan kortin monta kertaa. Hän sanoi, että jos haluat sen niin ota se eikä voinut ojentaa sitä. En halunnut kurottaa poliisiauton sisään ottamaan korttia, joten lähdin pois. Poliisi ei tehnyt mitään. Ajoin pois paikalta ja korttini jäi heille. Myöhemmin kuulin, että partio oli laittanut korttini löytötavaraan!

Poliisit olivat koko tilanteen ajan töykeitä ja toinen heistä jopa aggressiivinen. Pelkäsin oikeasti ja itkin tilanteessa lähes koko ajan. Moni sivullinen vain katsoi vierestä. Ja kysymys oli vain parkkisakosta! Enkä nähnyt näiden poliisien kirjoittavan sakkoa mihinkään toiseen autoon koko sen 15min aikana. Sen takia kyse oli mielestäni rasismista. Tuskin olisivat kohdelleet esim. työkaveriaan samalla tavalla. Aion tehdä valituksen asiasta. Olen tähän asti tuntenut kuuluvani tähän yhteiskuntaan, mutta nyt tuntui siltä että minulta vietiin koko ihmisarvo. Enkä todellakaan syytä kaikkia poliiseja. Oma miehenikin on poliisi, mutta tämä partio on poliisin häpeäpilkku!

Saa ja pitää jakaa...!!!!!
    Lähetetty iPhonesta

Suomalainen -sellainen niinsanottu isänmaallinen suomalainen- toteasi tähän, että "mitäs pysäköit väärin saatanan neekerihuora (sijoita yhdys sana virhe tähän) ja mitäs menet vittu urputtamaan poliisille ja sitte itket täällä rasismia!"

Mutta ei tarvitse edes kuvitella, kun voi itse empiirisesti havaita millaisia reaktioita aiheuttavat sellaiset Facebook-ulostukset, missä suomalainen kertoo, miten "maahantunkeutujat tuijottivat häntä ja naureskelivat ja puhuivat vierasta äbäwäläbäläbää" selvänä aikomuksenaan "sukuelimen luvaton käyttöönotto".

Sahra Alin tapaus ilmentää sitä, miten poliisi voi käyttää hygieenisesti ilmaistuna liioittelevaa toimintaa kun kohteena on musta ja ulkomaalainen, sillä ulkomaalaisen ollessa kyseessä poliisi voi luottaa siihen, että hän voi ylittää valtuutensa ja ehkä rikkoa lakejakin kun toisaalta hänen "näkemyksillään tapahtuneesta" on poliisiKKKunnassa enemmän painoarvoa kuin poliisin uhriksi joutuneella. Samoin poliisi voi olla varma, että ulkomaalainen ei lähde ajamaan asiaa eteenpäin, koska ei osaa, ei ymmärrä Suomen lain takaamia oikeuksiaan eikä tietenkään tiedä poliisin syyllistyvän johonkin sekä tietenkin turvautuu sen taakse, että poliisin uhrin todistuksella ei ole merkitystä koko poliisiKKKunnan suojellessa visusti omia virkamiehiään johtuen "poliisin näkemyksen asiasta" ollessa uhriksi valitun todistusta oikeudellisesti painavampaa.

Tapaus on myös ilmentymä siitä, mitä Yhdysvalloissa on ollut olemassa koko ajan, missä poliisi kohtelee mustaa väestöä aivan toisella tavalla kuin se kohtelee valkoisia: Lukemalla eri alojen mustien elämäkertoja voi havaita, miten mustia on joutunut poliisin hakkaamaksi, kun ovat seisoneet mustien oman klubin ulkopuolella, mustia on pidätetty kun he ovat ajaneet liikennesääntöjen mukaan urheiluautolla, mustien asuntoihin on tehty kotiratsioita ja "löydetty" poliisin itse tuomia huumeita ja esimerkkejä on lukuisia.

Valkoiselle väestölle tätä Sahra Alin tapausta ei ole olemassa: Hänen postaustaan 12 tunnin aikana kommentoinut kolmisenkymmentä, "tykännyt" 20 ja jakanut 45, joista yksi jako Niklas Kapanen-nimiseltä henkilöltä, jolla on ainoa julkaisun kommentointi "#rasistikortti hihasta".

On arvattavaa, että ns. "isänmaallinen suomalainen" kommentoi nimenomaan vetoamalla ulkomaalaisen käyttävän "#rasistikorttia". #Rasistikortti tarkoittaa sitä, että fasistisessa yhteiskunnassa virkakunnan väärinkäytöksiä ulkomaalaisia kohtaan katsotaan läpi sormien -koska ulkomaalaisen katsotaan aina ansainneen kohtelunsa oli hän syytön tai ei. Toisekseen #rasistikortti tarkoittaa sitä, että ns. isänmaallinen -"demokratiaa ja vapautta" kannattava muslimivastaiseen väkivaltaan myönteisesti suhtautuva- "rehellinen veronmaksaja" pyrkii tekemään ulkomaalaisen kokeman rasismin tyhjäksi yrittäen kääntää ulkomaalaisen suhtauvan piittaamattomasti ja ylimielisesti Suomen lakeihin ja poliisiin -vaikka itse samaan itse varmasti tukee Halla-ahon ja rasistien oikeutta rikkoa kiihotuspykäliä, uskonrauhaa ja todennäköisesti pitää polttopullojen heittelyä vastaanottokeskuksiin oikeutettuna ja syyllisten rankaisemista näistä "poliittisena, suvaitsevaiston pakottamana ajojahtina."

Samaan aikaan nämä mustahuppuiset talvisotapaidat -vaikka itse vihasivat olla armeijassa- väittävät, miten "poliisi vain antaa raiskaajien olla vapaalla jalalla" ja miten "poliisi vain jahtaa ajatusrikollisia", jotka "sentään puolustavat suomalaista vapautta ja yhteiskuntaa" (ja tietenkin heidän suvakkihuorittelemiaan naisia) ulkomaalaisia "maahantunkeutujia ja islamisaatiota" vastaan ja voivat avoimesti ilman rikostutkintaa kansanryhmää vastaan kiihottamisesta täysin kenenkään pidättelemättä ja estämättä toivoa muslimien tappamista ja kansanmurhaamista.

Fasistisessa yhteiskunnassa sen oikeutetuksi katsoman uhrin julkinen kannanotto häpäistään mm. #rasistikortilla mitättömäksi, koska oikeutetulla uhrilla ei katsota olevan oikeutta kertoa valkoisten käsissä kokemistaan vääryyksistä, koska ne jo lähtökohtaisesti ovat "oikeudetonta" #rasistiksi syyttelemistä. Toisekseen oikeutetulla, rodullistetulla uhrilla ei ole oikeutta kertoa valkoisen yhteiskunnan kynsissä kokemistaan vääryyksistä, koska fasistisen vallan kehityksessä valkoisen yhteiskunnan tulee olla [i]itse
"ulkopuolisen maahantunkeutujan" hyökkäyksen kohteena.

Samaten eroa on siinä, että suomalaisten "kokemukset" ulkopuolisiksi katsottujen "hyökkäyksistä" uskotaan, niellään, mv-uutisoidaan ja medioidaan kuuluvasti ja näkyvästi, mutta ulkomaalaisen (lue:yleensä muslimin) kokemat rasistiset hyökkäykset valkopestään #rasistikorteiksi tai sitten hyväksyttäväksi #isänmaanpuolustukseksi tai ne nähdään "tekaistuiksi" ja samalla tekaistuiksi paljastuvat turvapaikanhakijoihin liittyvät uutisoinnit ja sometus uskotaan vailla minkäänlaista kyseenalaistusta ja niiden paljastuminen tekaistuksi tai vääristellyksi vaietaan visusti, millä valhe tavallaan pyritään pitämään oikeasti tapahtuvana.

Sahra Alin julkaisua kommentoivatkin suhtautuvat varsin häveliäästi toivottaen "voimia", mikä osoittaa että tavallaan hekin muutamista kantelukehotuksista huolimatta pitävät poliisin toimia jollain tavalla "oikeutettuna". Sen sijaan A2:een osallistunut "ääripää" ei saa kutakuinkin samoilta kommentoijilta läheskään yhtä häveliäitä sanavalintoja.

Samaten tämä Sahran asia tuskin saa juurikaan huomiota. Fasistiseen yhteiskuntaa kuuluu ainoastaan tiedottaa -ja tulla tietämään ainoastaan ulkopuolisen rasistiseen kantaväestöön kohdistamat hyökkäykset.

Missä ovat ne monet Sahra Alia tukeneet viihdelehdet? Näkyvyydestään huolimatta kommentointi kuitenkin paljastaisi suomalaisten "auktoriteettiuskollisuuden" poliisin syyllistymättömyydestä, aiheuttaisi #valkopesua ja syyttelyä suomalaisiin ja poliisiin kohdistuvasta #rasistikortista.

Sahra Alin kokemaa on myös väärin lakaista maton alle kiertämällä asia tavallaan hänen omaksi syykseen, muslimien voidessa esim. väittää että Sahra Ali "sai mitä ansaitsikin, kun on sitä-ja-sitä eikä harjoita ja noudata sitä-ja-sitä".

Meidän täytyy luopua ajatuksesta, että meihin kohdistuvat (tosin poliisi tuskin tiesi kuka ja minkä uskonnon edustaja oli kyseessä) hyökkäykset impontentisti kierretään "Allahin rangaistukseksi koska emme palaa Hänen uskontoonsa", tämä ei ole Islamin näkemys -eikä se ollut Seuralaistenkaan näkemys edes Mekan aikana! Samaten yhteiskunnan meihin -ja rodullistettuihin- kohdistamaa mielivaltaista vallankäyttöä ei ratkaise se, että naureskelemme miten Sahran "monijumalaisten seuraamisesta ei ollut hänelle mitään hyötyä", koska sekin on asian kiertämistä ja vakavan asian maton alle lakaisemista.

Lauantaina 5.3.2016

Lau Maa 05, 2016 11:10 am Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:    
Vastaa viestiin    Islamtieto.com Foorumin päävalikko » Yleinen Keskustelu Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry: 
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa