Islamtieto.com Foorumin päävalikko
RekisteröidyHakuOhjeKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisään
Viiltävä miekka Profeetan loukkaajan kurkulla

 
Vastaa viestiin    Islamtieto.com Foorumin päävalikko » Islamin vastainen sota, Guantanamo ja salaiset kidustusvankilat Näytä edellinen aihe
Näytä seuraava aihe
Viiltävä miekka Profeetan loukkaajan kurkulla
Kirjoittaja Viesti
Abdullah Rintala



Liittynyt: 05 Kes 2010
Viestejä: 469

Lähetä Viiltävä miekka Profeetan loukkaajan kurkulla Vastaa lainaamalla viestiä
EUROOPAN SYNKKÄ HISTORIA PROFEETAN (S) LOUKKAAMISESSA

Jokaiselle muslimille ja muslimah'lle, jokaiselle sydämelle, joka lyö rakkaudesta Profeetta Muhammadille
Jokaiselle sielulle, joka liikkuu rakkaudesta häneen
Jokaiselle muslimille, joka tietää Allahin johdattaneen meitä Muhammadin kautta
Ja vei meidät pois Pimeyden syvyyksistä, muutoin olisimme olleet Tulen poltettavaa
Jokaiselle muslimille, joka sanoo sydämensä pohjasta 'Olkoon elämäni, sieluni, henkeni, äitini ja isäni uhrauksena sinulle, Allahin Lähettiläs!"



Koonnut ja kääntänyt ja ilkeitä välikommentteja vääntänyt Abdullah Rintala teoksista, jotka puhui ja kirjoitti:

Khaalid Rashiid
Zahir Mahmoud
AbdulHaqq ibn Kofi al-Ashanti
Abu Aasim al-Athari

***

Allahin Palvelijat!

Uskottomat ovat yksi, heidän sydämensä on täynnä kateutta ja vihaa muslimeja kohtaan ja Herramme tietää sen meitä paremmin. Allah sanoi:

"Kirjan kansasta useat toivovat että he voisivat kääntää teidät epäuskoon Uskonne jälkeen, pelkästä kateudesta.." (2:109)

Ja Allah sanoi:

"He toivovat, että hylkäisitte uskonne, kuten he ovat hylänneet uskonsa, tullen samanlaisiksi heidän kanssaan" (4:89)

Koko maailma kuuli loukkauksista muslimeille ja näkivät, että vastineet eivät olleet heiltä, joilla on itsetuntoa ja kunniaa. He kuulivat Palestiinastamme ja al-Aqsastamme ja miten olemme hyläneet kiviä heittelevät lapset. Kuulivat, miten olemme hylänneet hyveelliset naiset Bosniassa ja Tsetseniassa. He kuulivat Amerikan kristittyjen häikäilemättömästä rikkauksiemme ja kunniamme riistämisestä. He talloivat Koraaniamme jalkoihinsa, talloivat Koraaniamme jalkoihinsa ja häpäisivät sitä. Ja kaikki mitä he kuulivat meistä oli vain tuomitsemista ja epäuskoa, kuten tapanamme on. He kuulivat juutalaisten sanovan meistä 'Muhammad kuoli ja jätti jälkeensä tyttäriä.' Joten he halusivat osansa maljastamme, jolle kaikki kansat kumartuivat.. kun heikkous valtasi sydämemme. Joten he puukottivat sydämiämme vielä kerran. Mutta Adamin (AS) lasten parhaimpaan..Häneen, jota ilman Allah ei olisi johdattanut meitä, jota ilman emme rukoilisi emmekä paastoaisi, joka löysi meidät harhautuneina, joten Allah johdatti meitä hänen kauttaan.

Heitä raivostutti nähdessään Muhammadin (S) seuraajien lisääntyvän päivä päivältä, huolimatta kaikesta valheellisista syytöksistä Islamia ja muslimeja vastaan. Heitä raivostutti tietäessään, että Muhammadin Ummah kykenee vieläkin vastaamaan heidän vihamielisiin hyökkäyksiinsä ja pilaamaan heidän suunnitelmansa, joita he juonivat päivin ja öin..huolimatta petollisuudesta ja huolimatta heidän käsiensä lisääntymisestä.

Heitä raivostutti armoton Jihadin vastarinta, joka yllätti heidät Iraaqissa. He unohtivat, että Muhammad (S) oli Mujahidiinien johtaja ja shuhadaa' Allahin Tiellä on Muhammadin seuraajien jaloin toive.

Heitä raivostutti tuhansien nuorten palaamisesta jokaisessa maassa ja pitäen lujasti kiinni Lähettilään sunnasta, huolimatta myrkyistä, joita heidän kanavansa suoltaa ja satelliiteista, jotka he keksivät pilaamaan nuorisoa ja tuhoamaan muslimiyhteiskuntien moraaliset arvot.

Heitä raivostutti parrakkaat miehet, jotka kävelevät lyhyissä lahkeissa, puhtaiden sydänten hyveelliset, jotka kävelevät Profeettain parhaimman (S) jalanjäljissä.

He raivostuivat huolimatta ankarista kampanjoista musliminaisia vastaan, naisemme ja tyttömme seisoivat vakaasti ja kieltäytyivät harhaanjohdatuksesta, eriytymisestä ja turmeluksesta. He raivoistuivat hijaabeja puettavan myös heidän maissaan, joten Ranska julisti sodan hijabia vastaan. Eivät tietäneet, että naisemme ovat Khadijan, 'Aishan, Sumaiyyah'n ja Umm Imarah'n tyttäriä ja seuraajia, jotka uhraavat sielunsa Profeetan tähden ennen miehiä.

Adamin lasten parhainta (S) on kuvattu mitä halventavimmissa muodoissa: rumana miehenä, jolla on pommi turbaanissa, kantaen miekkaa naisten keskellä, jahtaamassa vähissä vaatteissa olevia naisia, sanomassa seuraajilleen 'meillä ei ole enää neitsyitä,' kumartuneena lattialla ja uroskoira astuu. Jopa hänen vatsaansa ei ole säästetty: Joten hänet on kuvattu vatsa revittynä auki, jossa on hävyttömiä kuvia..Ja kun muslimit protetestoivat ja vaativat kuvien poistamista, he julistivat avoimen piirroskilpailun parhaasta irvokkaasta kuvasta..

He pilkkaavat ja herjaavat.. ja me puhumme Islamin avokätisyydestä..

Ummah, joka ei kykene puolustamaan johtajaansa ei ansaitse voittoa vihollisistaan, rukoilemme Allahia, ettei hän tee seuraavasta sukupolvestamme meidän kaltaisiamme.. voimme vain häpeästämme olla muslimeita piilottaa päämme ja kuunnella heidän ilkkumistaan, että kuvaamme 'mielipiteen ilmaisun vapautta!"
Emme kuulleet heidän herjaavan juutalaista tai hindua, ovatko lehmien palvojatkin meitä enemmän ihmisiä?!

Lännen politiikot avoimesti lausuvat, miten Islamin torjuminen on tarpeellista muslimien kasvaessa syövän lailla. Tänään he parjaavat Islamia ja Koraaniamme ja pilkkaavat Profeettaamme ja kysyvät miksi olette terroristeja? Mitä tahtoisitte meidän olevan antautujia ja häviäjiä. Heidän laeissaan on kiellettyä pilkata uskontoja paitsi Islamia. Ja he sanoivat Islamin olevan uskonto alhaisen moraalin ja käyöksen ihmisille tarkoittaen sillä Profeettaamme.

***

SINUN PIMEÄ SANANVAPAUTESI

'Sananvapauden' ja 'ilmaisunvapauden' Euroopan ideat pohjautuvat ranskalaisen Francois-Marie Arouetin, tunnettu paremmin nimellä 'Voltairé' (1694-1778CE) ja skotlantilaisen David Humen (1711-1776CE) kaltaisten ideoihin. Molempia pidetään eurooppalaisen 'valistuksen' ajan huomattavimpina vaikuttajina ja molemmille oli kuvaannollista auktoriteettien halveksunta ja heidän kontekstissaan ajan pääasiallinen auktoriteetti oli valtiollinen kirkko, mikä johti heidät vastustamaan sitä melko vulgääristi. Voltaire syntyi Pariisissa ja oli Euroopan satiiristen (politiikkaa ja totuttuja tapaja irviven) kirjoitusten pääarkkitehti, erityisesti kirkkoa vastaan. Voltairé karkotettiin Englantiin, josta palattuaan hänen englantilaisten 'vapautta' ylistäviä kirjoituksia poltettiin, jonka jälkeen hän joutui lähtemään Pariisista. Myöhemmin Voltairé hylkäsi uskonnon ja käsitteli kirkon ja valtion erottamista toisistaan ja uskonnollista vapautta. Hän muutti Berliiniin, jossa hän oli läheinen hallitsija Fredrikin kanssa, mutta silti kirjoitti kirjan vastustaakseen erästä Fredrikin liittolaista tullen poishäädetyksi Berliinistä. Ranskan kuningas epäsi pääsyn häneltä ja hän joutui elämään Genevassa.

Voltairélla oli erittäin eurosentriset käsitykset 'ilmaisunvapaudesta,' hän piti mustia ihmisiä (afrikkalaisia) eurooppalaisia alempina, mutta kehittyneimpinä apinoista, johtopäätöksenä kuilua valkoisen ja mustan välillä ei mitenkään voi yhdistää. Hume taas kirjoitti, että 'mustat voivat kyetä joihinkin ihmisen ominaisuuksiin, kuten papukaija kykenee sanomaan muutaman sanan.' Hume sanoi myös: 'Epäilen nekrujen ja kaikkien muiden lajien olevan luonnollisesti valkoisia alempiarvoisia. Ei ollut koskaan muuta sivilisaatiota paitsi valkoihoisella, ei yhtäkään luovivaa tai ajattelevaa yksilöä, ei tehtaita, ei taiteita, ei tiedettä...Sellainen yhdenmukainen ja jatkuva erotus niin monessa maassa ja aikoina, ellei luonto olisi tehnyt alkuperäistä erotusta näiden lajien väleillä.'

Ironista, että molemmat Hume ja Voltairé olivat antisemiittejä ja juutalaiset nyt itse käyttävät samoja argumentteja todistamaan jotain.

Tosin, kun eurooppalaiset liputtavat sananvapautta muslimien edessä ovat valmiit heittämään sanan-ja ilmaisunvapauden ulos kun juutalaisista sanotaan mitä tahansa. Tanskan jupakan aikana saksalainen sanomalehti julisti 'oikeutta pilkata', vaikka Saksa suoraan kieltää ja kriminalisoi pilkan juutalaisia vastaan.
Kun muslimi sanoo jotain juutalaisten holokaustista tai juutalaisten harjoittamasta sorrosta Palestiinassa, Eurooppa pakottaa heti vetämään lausunnot takaisin ja pyytämään anteeksi, ilman tietoakaan sanan-ja ilmaisunvapaudesta.
Tämä osoittaa, miten valikoivia ja tekopyhiä kuffarit ovat, jotka eivät edes harkitse ilmaista mitään juutalaisista tai holokaustin historiasta, mutta samaa ei sovelleta Islamiin ja muslimeihin. Muslimien täytyy ymmärtää, että Euroopalla on pitkä historia takinkäännössä vähemmistöjensä suhteen.

TANSKA

Jyllands Posten -sanomalehti julkaisi piirrokset ensimmäisen kerran 30.9.2005, 'kulttuuripäätoimittaja' Flemming Rosen hyväksynnällä. Flemming Rose on juutalainen, joka syntyi Ukrainassa. Rose hyväksyi nämä kuvottavat kuvat, mutta kolme vuotta aikaisemmin sama lehti hylkäsi samanlaiset kuvat Jeesuksesta. Flemming Rose oli kirjoittanut kuvien yhteyteen:

"The modern, secular society is rejected by some Muslims. They demand a special position, insisting on special consideration of their own religious feelings. It is incompatible with contemporary democracy and freedom of speech, where one must be ready to put up with insults, mockery and ridicule. It is certainly not always attractive and nice to look at, and it does not mean that religious feelings should be made fun of at any price, but that is of minor importance in the present context. [...] we are on our way to a slippery slope where no-one can tell how the self-censorship will end. That is why Morgenavisen Jyllands-Posten has invited members of the Danish editorial cartoonists union to draw Muhammad as they see him."

Helmikuun 19. 2006 Rose sanoi:

"The cartoonists treated Islam the same way they treat Christianity, Buddhism, Hinduism and other religions. And by treating Muslims in Denmark as equals they made a point: We are integrating you into the Danish tradition of satire because you are part of our society, not strangers. The cartoons are including, rather than excluding, Muslims."

***

'Ali al-Hudhaifi, Masjid u-Nabawi'n imaami (Medina) sanoi: "Profeetan naurunalaiseksi tekeminen on luotaantyöntävä rikos, joka ei saa jäädä sillensä ilman vastausta, koska se sallisi muiden tulevaisuudessa tekemään samaa kuvottavaa tekoa. He kutsuvat sitä ilmaisunvapaudeksi ja demokratiaksi. He ovat valehtelijoita ja tekopyhiä."

'AbduRahmaan as-Sudays, Masjid ul-Haramaanin (Makkah) imaami sanoi (10.2.2006): "Tämä paljastaa ne, jotka oikeastaan levittävät terrorismia, ääriajattelua, väkivaltaa ja vihaa ihmisten välillä."

Rabee ibn Haadee al-Madkhalee sanoi: "Tietäköön, että Profeetta (S) ei koskaan, kuten ei hänen oikeamieliset seuraajatkaan tai yksikään hänen kunniakkaista seuralaisistaan milloinkaan perustaneet edes alkukantaisimpia aseita valmistavaa tehdasta, kuten miekkoja, keihäitä, puhumattakaan atomipommeista, pitkänkantaman ohjuksista tai muita joukkotuhoaseita.
Ja mitä pommeihin ja muihin tuhoaseisiin tulee, sotakoneisiin, tankkeihin ja ohjuksiin, te olette heitä, jotka niitä suunnittelevat ja valmistavat saatanallisissa aivoisissaan miettien vain turmelusta, vihaa, sortoa, hyökkäämistä, tyranniaa, kokonaisten ihmisrotujen valloittamista ja orjuuttamista, vuodattaen heidän vertaan ja riistäen heidän luonnonvarojaan. Te mietitte vain teitä vastustavien tuhoamista ja teidän ahneiden päämäärien edessä seisovien, sortoanne ja vihan levittämistänne vastustavien. Kaikki tämä sivilisaation, ihmisoikeuksien, vapauden ja oikeuden nimissä.
Jokainen järkevä ihminen tajuaa tämän teistä: Teidän synkkä historianne tulvii yli sivistymättömyydellä ja terroristiteoilla, kirjoitetulla historialla teitä vastaan sekä teidän vihollisiltanne että teidän liittolaisilta yhtäläisesti.

KUFFAREIDEN IMPOTENTIT PUOLUSTUKSET

Profeetan (S) loukkaaminen esittää kuffareiden tarkoitukselliset masinoinnit heidän sodassaan Islamia vastaan kaatamalla loukkauksia ja herjaa Islamin ylle riivimällä Profeettaa (S) 'satiirin' ja 'ilmaisunvapauden' nimissä keppihevosinaan sallien itselleen Profeetan (S) pilkkaamisen.
Joillakin on otsaa väittää "muslimien olevan tekopyhiä, koska hekin loukkaavat muita", tosin yksikään muslimi ei milloinkaan pilkkaisi ketään Allahin Profeettaa, mukaanlukien Musa (Mooses) ja 'Isa (Jeesus) (alaihima-Salaam).

Ranskalaiset lehdet Liberation, France Soir, belgialainen De Standaard julkaisivat ne, irlantilaisen Daily Star'n kanssa julistaen sanan-ja ilmaisunvapautta, kuten "sananvapaus ja ilmaisunvapaus ovat eurooppalaisen kulttuurin kulmakiviä, joista ei tingitä kenellekään" sekä "Euroopassa, ihmiset ovat vapaita puhumaan ja ilmaisemaan, mitä tahtovat" ja "Muslimit vastustavat eurooppalaista vapauttamme ilmaista itseämme" sekä "muslimeja kuuluu kouluttaa eurooppalaisessa sananvapauden käsitteessämme."

Todellisuus joka tapauksessa kaikissa näissä ja näitä muistuttavissa tapauksissa on, että niissä poikkeuksetta Islamille vihamielinen pohjavire, usein ilmaus sen yhteiskunnan kovaytimisestä Islam- ja muslimivastaisuudesta: muslimeja käsitellään mediassa tavalla, joka olisi totaalisen hyväksymätöntä tehtynä muille ihmisryhmille. Nämä teot julistavat vihaa muslimeja vastaan ja pilkkaavat muslimien olevan 'jälkeenjääneitä valaistuneesta Euroopasta.'

Muut eurooppalaiset laajalevikkiset sanomalehdet sokeasti seuraavat liejussa oikeuttaakseen hyökkäyset Islamia vastaan, ollen voimakkainta Ranskassa, Italiassa, Espanjassa, Belgiassa ja Hollannissa, samat maat, joilla perussuomalaisia kateudesta vihreäksi saava historiansa fasismin, natsismin ja sorron kanssa. Hollanti kiltisti antoi 97% juutalaisistaan Saksan kansallissosialistien käsiin säästyäkseen natsien vallalta. Ihmisoikeudet ovat halpa hinta, pelkkää läppää.

Tänä päivänä "sanan-ja ilmaisunvapaus" ovat tyhjiä lauseita, joita voidaan heitellä ilmaan, ilman todisteita ja vastuunkantoa:

Joku voi täysin ilman tietoa ja todisteita sanoa "Koraanin olevan täynnä lapsiinsekaantumista ja tappamista" tai: "Koraanissa käsketään tappamaan juutalaisia ja kristittyjä missä ikinä he ovatkin." Ja tällainen henkilö on "sananvapauden ja demokratian ylin puolustaja." Missään muussa asiassa ei ole hyväksyttävää puhua ilman tietoa.

Tosin, samaiset eurooppalaiset, jotka heiluttavat "sananvapauden" lentolehtistä muslimeja herjatakseen, ovat samaisia eurooppalaisia, jotka heittävät "sananvapauden ja oikeuden ilmaista mielipiteensä" ikkunasta välittömästi ulos, kun mitä tahansa sanotaan juutalaisista. Tosiaan, entisillä natseja seuraavilla kansoilla on naamaa hyödyntää "sanan-ja ilmaisunvapautta" hyökkäyksessään Islamia vastaan. Saksalainen Die Welt julisti heillä olevan oikeuden pilkata, mutta tämä on hölynpölyä, sillä Saksassa on lailla kielletty juutalaisten pilkkaaminen.

Joissain näissä samoissa Euroopan maissa, mikäli professori tai historioitsija esittäisi todisteet, että holokaustin aikana juutalaisia tapettiin vähemmän kuin kuusi miljoonaa, saavat he syytteet ja varmasti vielä tuomionkin, koko lehdistön, juutalaisten seurakuntien ja Israelin suurlähettiläiden kovaan ääneen soimatessa, miten vastuutonta ja häpäisevää on julistaa tuollaista. Välit Israelin valtion kanssa tulehtuvat, niin paljon eurooppalaisesta "sanan-ja ajatuksenvapaudesta!"

Eräät suomalaiset toimittajat, kirjoittaessaan artikkelin palestiinalaisten kärsimyksistä tai palestiinalaisten puolesta tai pelkästään mielenosoituksesta Suomessa Palestiinan puolesta, saavat juutalaisen seurakunnan puheenjohtajilta ja Israelin suurlähettiläältä heti vihaisen puhelinsoiton 'Miten kehtaatte kirjoittaa tällaisesta!? Tällaisesta ei tarvitsisi edes kirjoittaa!'
Voi hyvin kuvitella, miksi sanomalehdet tai sähköinen media eivät kirjoita palestiinalaisista mitään, kun voi vihainen juutalainen tulla lankoja pitkin rähisemään. "Pohjoismainen lehdistön sananvapaus on todellakin maailman kärkiluokkaa," kuten Helsingin Sanomain silloinen vastaava päätoimittaja Janne Virkkunen Tanskan asian aikana suorassa lähetyksessä vuonna 2006 sanoi.

Maailma ei kuitenkaan ihaile sananvapautta, kun sitä käyttää Julian Assange, vaikka hän ei ollutkaan se, joka ne asiakirjat varasti. Mutta jos Saudi-Arabiasta tai Iranista joku varastaa asiakirjoja, hän saisi Nobelin tiedonjulkistamispalkinnon.

Vuonna 2006 Euroviisu-laulukilpailujen voittaja, esiintymisasuja -ja naamioita käyttävän Tomi Putaansuun oikeat kasvot julkaistiin 7 Päivää-lehden kannessa ilman hänen suostumustaan saaden heti tuomitsevia kannanottoja, miten "toisen periaatteita olla näyttämättä oikeita kasvojaan ei kunnioiteta lehdistössä."

Vuonna 2009 Suomen Audi-henkilöautojen myyntijohtaja Esko Kiesi joutui jättämään työnsä myyntijohtajana sanottuaan, "käyttäessään sanan-ja mielipiteenvapauttaan" ilmaisemaan mielipiteensä "millainen naisen pitää olla."

Vuonna 2010 Amnesty Internationalin Suomen osaston puheenjohtaja Frank Johansson joutui pyytämään anteeksi ja perumaan sanansa kritisoidessaan Israelissa "nilkkivaltioksi" taisi olla peräti "paskavaltio."

Vuonna 2011 Keskon pääjohtaja, minullekin sukua isoisäni äidin puolelta oleva Matti Halmesmäki joutui pahoittelemaan sanoessaan silloista pääministeri Mari Kiviniemeä kokovartaloministeriksi.

Näiden jokaisen kommentteja paheksuttiin laajalti.


VIHAN VUOSISADAT

Ensimmäinen ei-muslimi, joka kirjoitti Profeetasta (S) oli Johannes Damaskokselainen. Hän oli kristitty umayyidien neuvonantaja, joka osasi Koraanin ulkoa, pitäen Islamia kristinuskon harhaoppina. Kun hän käänsi Surah Ikhlasin kohdan "Allahu Samad" (Allah on itseriittoinen) hän käänsi "Allah on 'vääntynyt pino metallia." Tämä käännettiin latinaksi ja sen jälkeen muille Euroopan kielille. Islamin Jumalasta tuli Euroopassa pelkkä patsas. Uskottiin, että muslimit palvovat patsasta.

Kun Charles Suuri meni Espanjaan, hän näki suuren kullasta tehdyn vuohen. Hän väitti, että Muhammad veisti sen omilla käsillään kuvaamaan itseään. Sen jälkeen uskottiin, että muslimit palvovat Muhammadia. Tämä pinttyi englannin kieleen niin, että englannin sanakirjoissa on lueteltu 76 eri kirjoitustapaa sanalle 'Muhammad':
Ristiretkeläiskristittyjen keksimä sana Mohaund, joka tarkoitti sekä patsasta että perkelettä.
Mamet tarkoitti epäjumalaa, jota palvotaan
Mamousel tarkoitti erittäin rumaa groteskia epäjumalaa, jota palvotaan. Ranskalaiset jättivät tämän nimeksi, koska pitivät Profeettaa (S) sellaisena raakalaismaisena ja rumana julmana palvottavana epäjumalana. Ja kun ranskalaiset löysivät amerikkalaisen apinalajin, joka oli ruman ja vastenmielisen näköinen he nimesivät sen 'Mamouseliksi.'

"Rohanin mestariksi" kutsuttu maalari kuvasi Profeettaa valheprofeettana, jonka vieressä Koraani oli härän sarvien päällä ja kyyhkynen hänen olkapäillään ajan ikonografian mukaan kuvaten häntä yrittäen vakuuttaa olevansa pyhässä hengessä. Eurooppalaiset väittivät, että Profeetta (S) yritti huijata tietämättömiä arabeja, että kristinuskon symboli kyyhky puhuu tälle Jumalan sanaa.

1400- luvulta on toinen painokuva samoilla symboleilla.

Lukematon määrä Dante Alighierin Divina Commedican kuvituksissa ja siitä tehdyissä maalauksissa, joissa Profeetta repii sisälmyksiään ulos Helvetissä. Tekijöinä Botticelli, William Blake, Gustav Doré, Auguste Rodin, Salvador Dali, Miguel Barceló ja useita muita.

Danten tarinassa Profeetta (S) on Alin alimmassa Helvetissä, koska keksi uuden harhaoppisen uskonnon.

1300- luvun freskossa Giovanni da Modena kuvasi Profeettaa kidutettavana Helvetissä. Vuonna 2002 muslimien yritys polttaa kirkko valitettavasti epäonnistui.

1400- luvun jälkeen Profeetta (S) eurooppalaisten silmissä muuttui valhemessiaaksi.

Vuodelta 1481 olevassa saksalaisessa puukaiverruksessa Profeetta makaa juopuneena vaimon soimaessa vierellä. Samassa kirjassa on kaiverrus, jossa Profeetta kiroaa viikunapuuta, jonka viikunat saivat hänet humaltumaan.

Vuodelta 1493 olevassa kirjassa Profeetta on oikeudessa antamassa kuolemantuomiota hänen eteensä polvistuneelle miehelle, jonka takana seisoo isoa miekkaa pitelevä mies.

1500- luvun tuntemattoman tekijän useissa ajan liturgisissa kirjoissa käytetyssä puukaiverruksessa, uskoa symboloiva mies tallaa jaloissaan epäuskoa symboloivaa Profeettaa.

Vuonna 1508 alankomaalainen taiteilija Lucas van Leyden kuvasi etsauksessaan aikansa kuuluisaa juorua, jossa juovuttuaan sammuneen Profeetan käteen laitetaan miekka, jolla sotilas oli tappanut munkki Sergiuksen ja väitti Profeetalle tämän tehneen sen. Seurauksena Profeetta kielsi seuraajiltaan alkoholin.

1500- luvun Ruotsin Gotlannin saarella sijaitsevassa kirkossa on seinämaalaus, joka kuvaa Kristofosta pelastamassa Jeesus- lasta vedestä, johon hukkuvat Paavi ja Profeetta Muhammad (S). Tanska-jupakan aikana vuonna 2006 yritettiin kirkon polttamisen pelossa väittää, että 'Mehmet' kuvaisikin tässä ottomaanisulttaania, joka tosin syntyi vasta sata vuotta myöhemmin. Allahin luvalla kirkko palaa poroksi.

William Shakespearen näytelmässä Henrik IV on lause 'Saiko Mohamed näkyjä kyyhkyseltä? Totisesti sinä saat näkyjä kotkalta.'

Eurooppalaisessa ajattelussa vakiintuu ajatus Profeetan (S) olevan Anti-Kristus, joka syntyi vuonna 666.

1600- luvun puuveistoksessa Belgiassa Mattheus van Beveren kuvasi Koraania käsissään pitelevää Profeettaa enkelten tallattavana.

Protestanttisen kirkon perustaja Martti Luther kuvaa Profeettaa (S) 'perkeleen pojaksi.'

1700- luvun metallietsauksessa saksalainen Johan-Jacob Haid kuvaa Profeettaa lähes aikansa kristillistä Lucifer- kuvausta mukaillen (pukinparta, tuuheat kulmat, palavat silmät).

Johann George Mausingerin teoksen nimi Der Harem des Profeten nimensä mukainen kuvitus.

Ranskan tunnetuin valistusfilosofi Voltaire kuvaa Profeettaa 'barbaariseksi, verenhimoiseksi soturiksi.' Hän kirjoitti näytelmän 'Mohamet ja fanatismi' omistaen sen paaville, joka luki sen suurta mielihyvää tuntien. Näytelmässä profeetta haluaa tappaa Abu Sufyanin luvaten tappajalle Zaid ibn Harithalle, että 'saat palkinnoksi harrastaa insestiä siskosi kanssa.'

1900- luvun alun tupakkamainoksessa on kuvattuna Profeetta.

Vuoden 1919 pilakuvassa Profeettaa kuvataan zakatiä keräävänä ryöstelijänä.

Vuonna 1925 brittiläinen sanomalehti julkaisi piirretyn kuvan, jossa Profeetta seisoo katsoen ylös aikansa suurikokoista urheilutähteä Jack Hobbsia.

Eteläisessä Espanjassa vuosittain joissain kaupugeissa juhlitaan kristittyjen voittoa 'muslimikolonialismista' polttamalla iso Profeettaa kuvaava nukke.

Useita yhdysvaltaisia herätyskristillisiä julkaisuja, joissa Islamia kuvataan Perkeleen inspiroimaksi tai katoliseksi salaliitoksi.

Intialainen ismailiitti Salman Rushdie julkaisi vuonna 1988 kirjansa 'Saatanalliset Säkeet', joissa hän kuvaa Profeettaa (S) nimellä Mahound, joka on bordellinpitäjä.

Vuosina 2003- 2006 Mozartin oopperan Idomeneon lavastuksessa näytetään Profeettaa pää irti leikattuna ja verisenä.

Vuoden 2006 tanskalaisissa piirroksissa Profeetta kuvattiin epämiellyttävän näköisenä terroristina, naisten väkivaltaisena alistajana sekä neitsytparatiisia lupailevana itsemurhaiskuun yllyttäjänä.

Vuonna 2007 hollantilais-iranilainen taiteilija Sooreh Hera kuvasi kahta homoa miestä Muhammad- ja Ali- naamareissa. Samaa teosta ruotsalainen Lars Vilks näytti ruotsalaisessa yliopistossa, jossa muslimit hyökkäsivät hänen kimppuunsa.

Vuonna 2007 yhdysvaltalaiset sotilaat käyttävät Koraaneja ampumamaalitauluina, jonka jälkeen ilmaantuu useita eurooppalaisia ja amerikkalaisia kotivideoita, joissa Koraaneja ammutaan aseilla.

Vuonna 2008 Kiinassa järjestetyssä messutapahtumassa esitettiin Profeettaa tanssimassa hiphopin tahtiin.

Vuonna 2008 suomalainen kunnanvaltutettu julkaisee kirjoituksen, jossa hän kuvaa Islamia pedofilian pyhittävänä uskontona ja Profeettaa (S) pedofiilina.

Ruotsalainen taiteilija Lars Vilks piirtää Profeetan (S) liikenneympyrässä koiranhahmossa.

Vuonna 2009 italialainen politiikko Daniela Santanché huutaa suorassa televisiolähetyksessä useiden muslimien ollessa läsnä yleisössä 'Maometto e pedofilo, Mahomet on pedofiili.'

Itävallassa Vapauspuolueen poliitikko Suzanne Winter kutsui Profeettaa (S) pedofiiliksi ja Koraania "epileptisten kohtausten yhteydessä kirjoitetuksi."

Itävaltalainen opettaja kehotti Muhammadia ylistäviä seuraajia "nussimaan kameleita, kuten Muhammad teki."

L.Ron Hubbardin perustaman skientologian japanilaisessa kirjassa Profeetta on vuorella alempana kirjaa pitelevän skientologin ollessa vuoren huipulla.

Las Vegasilaisessa kasinossa Profeetta kuvataan Aladdinin lampun henkenä.

Tanskalaisissa pankkien säästöpossuissa on lukenut Muhammad.

Alfredo Piruchan maalauksessa The Prophet kuvataan Profeettaa purppuranaamaisena silmien ollessa suuret valkoiset pallot.

Kun Tanskan pilakuvat julkaistiin Ranskassa lehden kannessa luki 'Voltaire! He (muslimit) ovat tulleet hulluiksi!'

Kun Ranskassa julkaistiin arvostettu tietosanakirjasto, Profeetta Muhammad (S) kuvattiin 'kuumaveriseksi, seksimaanikoksi, jolla seuraajiensa kanssa haaremi täynnä naisia ja oli myös syy siihen, että 'muhammed' ei uskaltunut eläessään valloittaa Persiaa, koska persialaiset naiset ovat niin kauniita, että 'muhammed' ei voisi kontrolloida enää itseään.'

Vuoden 2006 jälkeen lukematon määrä Profeettaa loukkaavia kuvia, kirjojen kansissa, lehtien pilakuvissa, pilapiirroskilpailuina, sarjakuvina...Yleensä kuvattuna sukupuoliyhteydessä lasten kanssa, sekaantumassa eläimiin, sian hahmossa, hirviönä, hirmuhallitsijana, natsihahmossa, tappamassa ihmisiä.

Jopa muslimimaa Malesia julkaisi sarjakuvan, jossa Profeetta kuvataan uskonnon legitoimana himojensa ja halujensa vietävänä miehenä.
Vuonna 2011 suomalainen uusi puolue järjesti tapahtuman nimeltä Crushing the Balls of Muhammad. Tapahtumassa revittiin Koraani. Syyte uskonrauhan rikkomisesta hylättiin.

***

VIILTÄVÄ MIEKKA PROFEETAN (S) LOUKKAAJAN KURKULLA

Profeetta (S) kysyi Thawbaania. Hänelle kerrottiin Thawbaanin olevan sairas kykenemättä kävelemään. Profeetta (S) meni Thawbaanin luokse ja kysyi mikä hänellä on.
Thawbaan vastasi:'Kautta Allahin. Ainoa sairaus, mikä minulla on, ajattelin, että jos kuolen ja joudun Tuleen ja sinä Paratiisiin, enkä näe sinua enää koskaan.'

Mua'wwaz ja Muuadh (Rma) ibna A'fraa, 16-vuotiaat pojat, jotka Badrin taistelun päivänä etsivät Abu Jahlia. Kun linjat selkenivät, 'AbduRahman ibn A'wf sanoi: 'Olin keskellä lapsia, joten tunsin oloni epämukavaksi, koska halusin miehien suojelevan selustaani, mutta kun he puhuivat he puhuivat kuin urheimmat miehet.'
He kysyivät: 'Setä, missä on Abu Jahl?'
Kysyin heiltä: 'Mitä tahdotte hänestä?'
He vastasivat: 'Kuulimme hänellä olleen tapana loukata Profeettaa."
Joten hän kysyi: ' Mitä teette, mikäli tulette tietämään hänet?'
He vastasivat silmissään todella urhean rakastajan katse: "Kautta Allahin! Mikäli näemme hänet, katsomme häntä läpitunkevasti silmiin. Kautta Allahin, me emme selviä mikäli hän selviää.'

Ja kun hän tuli varmaksi, että pojat olivat tosissaan, hän näytti heille Abu Jahlin paikan. He ryntäsivät häntä kohti kuin nuolet, mursivat sotilaiden linjat ja hyökkäsivät ja tappoivat hänet. Ja kun he palasivat Rakastetun (S) luoksem molemmat onnellisina sanoivat 'Tapoin Allahin vihollisen!'

'Ali ibn Abu Talib (R) sanoi: 'Kun sota alkoi roihuta voimakkaammin ja me olimme Profeetan (S) takana, hän taisteli heitä vastaan puolustaen meitä.'

Eräänä Uhudin päivänä, kun kuviot kääntyivät muslimeille häviöksi ja monet pakenivat. Ryhmä seisoi vakaasti Profeetan (S) seurassa. Yksi heistä oli hyvin heikko nainen, joka seisoi vakaasti. Profeetta (S) sanoi: 'Katsoin oikealle, Umm Imarah oli puolustamassa minua. Katsoin vasemmalle, Umm Imarah oli puolustamassa minua.'
Profeetta (S) sanoi hänelle:'Yaa Umm Imarah, kuka jaksaa kantaa, mitä sinä jaksat kantaa. Oi Umm Imarah, pyydä jotain, toivo jotain'
Hän vastasi: 'Toivomme olla seurassasi Paratiisissa, Allahin Lähettiläs.'
Profeetta (S) vastasi: 'Te olette seurassani Paratiisissa.'

Hudhaibiyyah'n päivänä Qureish lähetti Urwah bin al-Mas'udin neuvotteluun Profeetan (S) kanssa. Hän kertoi Profeetalle (S): 'Qureishilaiset ovat pukeutuneet tiikerinnahkaan ja luvanneet Allahille, että te ette astu heidän päälleen pakottamalla (hyökkäämällä voimalla) ja ajattelepa huomista, mikäli nämä sinun kanssasi kääntyvät pois luotasi ja jättävät sinut.'
Abu Bakr (R) oli Profeetan (S) takana ja vastasi: 'Ime Latin klitorista! Jättäisimmekö hänet?!'
Urwah kysyi 'Kuka tämä on, Muhammad?'
Hän vastasi:'Hän Abi Quhafah'n poika.'

Sitten Urwah yritti ottaa Profeettaa (S) parrasta kiinni. Mughirah bin Shu'bah seisoi Profeetan (S) takana haarniskassa ja kasvosuojassa. Kun Urwah kurotti kättään Mugirah löi miekkansa tupella häntä käteen.
Sanoi: 'Pois kätesi Allahin Lähettilään parrasta! Muuten et enää koskaan saa kättäsi takaisin!'
Urwah sanoi:'Häviä! Mikäs sai sinut noin suuttumaan?'
Urwah kysyi:' Kukas hän on, Muhammad?'
Hän vastasi:'Hän on veljesi poika Mughirah bin Shu'bah.'
Urwah palasi qureishilaisten luo nähtyään, miten Muhammadin (S) seuralaiset kohtelevat Lähettilästään. Hän kertoi heille: 'Olen ollut Kisran vieraana, Keisarin ja Najashin vieraana, mutta Kautta Allahin! Mutta en ole koskaan nähnyt asemaa kuin Muhammadilla (S) ja hänen seuralaisillaan. Näin kansan, joka ei koskaan ole tottelematon hänelle. Olette omillanne.'

Khaalid al-Hudali kokosi miehiä Mekassa mennäkseen tappamaan Profeetan (S). Hän kutsui Ibn Unaisin ja kertoi hänelle: 'Khalid al-Hudali loukkaa minua.. ja on röyhkeä minua kohtaan.'
Ibn Unais sanoi: 'Minun sieluni sinun sielustani. Määrää minulle tehtäväksi, mitä tahdot.'
Profeetta (S) sanoi:'Mene Mekkaan ja tuo minulle Khalid al-Hudalin pää.'

Ibn Unais ei epäröinyt, eikä jahkaillut. Hän ei sanonut: 'Anteeksi mitä?' Hän ei sanonut, että tehtävä on vaikea, vaan kertoi kenen kanssa haluaisi lähteä.
Hän sanoi: 'Oi Allahin Lähettiläs, en ole milloinkaan nähnyt miestä, enkä tunne häntä.'
Joten Profeetta (S) sanoi: 'Tämän miehen merkki on, kun hänet näkee tuntee kunnioitusta.' (ts.isokokoinen)
Arabeilla oli tapana sanoa Khalid al-Hudalilla vastaavan valtansa ja voimansa tähden tuhatta miestä, mutta Uskon ihmiset eivät pelkää paitsi YLEVINTÄ,
Sheikh al-Islam sanoi, että kukaan ei pelkää luotua, paitsi hän jolla on sydämessään sairaus.

Joten Ibn Unais, hurskas nuori, kulki kunnes saavutti Mekan, johon Khalid al-Hudali oli pystyttänyt leirin Minassa, jossa hän kokosi ihmiset halpaan salaliittoonsa. 'Abdullah ibn Unais saapui hänen luokseen, tarjosi apuaan, sota on petosta. Khalid hyväksyi ibn Unaisin, olihan tämä neuvon ja tiedon mies. Khalid teki lähempää tuttavuutta ja muutaman päivän kuluttua ibn Unais ja Khalid al-Hudali kävelivät leirin takana ja 'Abdullah ibn Unais otti miekkansa ja löi miehen kaulan poikki.

Kun 'Abdullah ibn Unais pääsi Medinaan Profeetta (S) sanoi: 'Ota keppini ja nojaa siihen, että tunnistan sinut Tuomiopäivänä ja vähän on heitä, jotka nojaavat keppiin.'

Kun 'Abdullah ibn Unais kuoli hän oli määrännyt, että keppi puetaan hänen kuolinliinaan todisteeksi, että auttoi Allahia ja Hänen Lähettilästään (S).

Profeetta (S) sanoi: 'Kaipaan veljiäni.'
Seuraiset sanoivat:'Emmekö me ole veljiäsi?
Hän vastasi:'Te olette seuralaisiani, minun veljeni ovat heitä, jotka uskovat ja seuraavat minua eivätkä ole koskaan nähneetkään minua.'

Hasan al-Basri -kuullessaan hadithin, jossa puu itkee Profeetan (S) lähtiessä sen varjosta pois - hän itki ja sanoi:'Oi muslimeiden yhteisö, puut ja kasvit olivat kiintyneitä Profeettaan. Ettekö te tunne kiintymystä hänen muistolleen?'

Durar al-Kaminahin kirjoittaja kertoi, että ryhmä vanhempia kristittyjä kokoontui tapaamaan kristityksi kääntynyttä mongolikuningasta. Yksi kristittyjen oppineista alkoi pilkata Profeettaa (S) ja kiinnisidottu metsästyskoira alkoi haukkumaan kovaäänisesti ja rimpuili voimakkaasti kristittyä kohti. He siirsivät koiran pois suurin vaikeuksin. Yksi heistä sanoi koiran tehneen näin, koska puhuit Muhammadista, mutta kristitty vastasi: 'Ei, tämä koira on ylimielinen. Se näki minun osoittelevan sitä, joten se luuli että aion lyödä sitä.' Sitten hän jatkoi pilkkaamistaan Profeetasta (S) vielä härskimmällä tavalla. Silloin sama koira pääsi kahleestaan irti ja hyökkäsi kristityn kimppuun ja raateli kristityltä kurkun auki siltä istumalta ja kristitty heitti veivinsä välittömästi. 40 000 mongolia kääntyi Islamiin.

***

Kuka tahansa, joka loukkaa Allahia, Hänen Lähettilästään tai Islamia on oppineiden yksimielisyydellä pakollista tappaa, oli loukkaaja kuka tahansa, missä tahansa, milloin tahansa, vaikka sellainen henkilö tai henkilöt olisivat ryhmässä, joilla on rauhansopimus muslimeiden kanssa.

Ja mikäli joku muslimi menee Islamin oppineiden yksimielisyyttä vastaan, on Epäuskova.

Todiste 1:

"Mikäli he rikkovat sopimuksiaan ja hyökkäävät uskontoanne vastaan hyväksymättä tai kritisoimalla, taistelkaa epäuskon johtaja vastaan - totisesti heidän valansa ja sopimuksensa eivät ole heille minkään arvoisia -jotta he herkeäisivät pahoista teoista." (at-Tawbah:12)

Todisteena on, että minkä tahansa Uskon merkkien herjaaminen sopimuksen väen (ahl al-Ahd) taholta on oikeutettua taistella heitä vastaan ja peruuttaa kaikki, mitkä ikinä olivat sopimuksen ehdot. Tämä on oppineiden konsensus jopa heistä, joilla on muslimeiden kanssa rauhansopimus, niin entäpä sitten, kun status muslimeiden kanssa on sota?

Todiste 2:

Sa'ad ibn Abi Waqqaas (Rd) sanoi: "Makkah'n avauksen päivänä, Allahin Lähettiläs (S) antoi turvan sen asukkaille, paitsi neljälle miehelle ja kahdelle naiselle. Hän sanoi: 'tappakaa heidät, vaikka he riippuisivat Ka'bah'n verhossa." (Dawud ja Nisa'i, Sahihiksi luokitellut al-Albaani.)

Joten Profeetta (S) salli niiden naisten tappamisen, vaikka naisten tappaminen on alunperin kiellettyä. Ibn Hajr al-Asqalaani mainitsi, että nämä henkilöt olivat tapettavien listalla heidän satirisoidessaan Profeettaa (S).

Todiste 3:

'Ali ibn Abi Taalib (Rd) kertoi: "Juutalaisella naisella oli tapana loukata ja herjata Profeettaa (S), joten muslimeista yksi kuristi häntä, kunnes tämä kuoli, eikä hänen verestään maksettu kompensaatiota." (Abu Dawud, al-Bayhaqi ja ad-Dayaa al.Maqdisi; al-Albaani luokitteli hadithin heikoksi (da'if).

Joten Profeetta (S) ei maksanut kompensaatiota hänen verestään, vaikka nainen oli Medinan juutalaisheimosta, jonka kanssa Profeetalla (S) oli rauhansopimus.
Joten, entäpä sitten sotilaan, jonka kanssa ei ole minkäänlaista sopimusta, ansaitsee vielä enemmän tulla tapetuksi."

Vaikka hadiith olisikin heikko, samaa toimenpidettä Islamin herjaajien kanssa kuitenkin noudatetaan.

Todiste 4:

Ibn 'Abbas (Rm) sanoi: "Vanhalla miehellä oli vaimo, joka ei ollut muslimah, jolla oli tapana loukata Profeettaa (S) ja herjailla häntä..." (Dawud, an-Nisa'i ja at-Tabari. al-Albani luokitteli sahiihiksi.)

Joten Rasuulullah oli yhtä mieltä tämän tappamisesta, huolimatta, että hän oli ahlu-dhimmah, koska hänen tekonsa rikkoi hänen dhimmah'nsa.

Joten, mikäli nainen menettää dhimmah'nsa, niin entäpä se, jolla ei edes ole dhimmah'a?

HANKI SINÄKIN JO VIILTÄVÄ MIEKKA JOLLA LEIKKAA

al-Hamdulillah, edelleen on olemassa heitä, jotka miettivät esimerkiksi Lars Vilksin ja Kurt Westergaardin murhaamista päivin ja öin. Edelleen on olemassa ihmisiä, jotka tahtovat vaihtaa tämänpuoleisen turhuuden Tuonpuoleiseen Profeetan (Sallaahu alaihi wa Sallam) seurassa. Allah palkitkoon kaikki, jotka keinoja kaihtamatta vahingoittavat Profeetan (S) loukkaajia. Milloinkaan ei ole ollut, ei ole nyt, eikä tule olemaan sananvapauden puolustajaa, joka ei miekkaa tai viheltävää luotia tottelisi.

Dhul-Qi'dah - Dhul-Hijjah 1432 - Lokakuu - marraskuu 2011
Kes Mar 02, 2011 9:52 pm Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ummuyusuf



Liittynyt: 16 Syy 2004
Viestejä: 1855

Lähetä Vastaa lainaamalla viestiä
Ja mitä muuta sitten sanoi saudi 'ulamaa pilkkauksesta? Diplomaattisuhteet ylläpitäen, kuninkaan sätkynukke imamien sanoistako sitten koko maailma sai herätyksen? Ja vielä iso osa maailman muslimeista pitää saudi 'ulamaa jonkin asteen islamin ylemmistönä, joiden sana on aina viimeinen sana. Allaah puhdistakoon ja vaihtakoon tätä kansaa paremmaksi. Aamiin.

_________________
"The one who is (truly) imprisoned is the one whose heart is imprisoned from Allah, and the captivated one is the one whose desires have enslaved him." Ibn Taymiyah
Kes Mar 02, 2011 10:49 pm Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Littlefish
Vieras





Lähetä Re: Viiltävä miekka Profeetan loukkaajan kurkulla Vastaa lainaamalla viestiä
mzlm kirjoitti:
Adamin lasten parhainta (S) on kuvattu mitä halventavimmissa muodoissa: rumana miehenä, jolla on pommi turbaanissa, kantaen miekkaa naisten keskellä, jahtaamassa vähissä vaatteissa olevia naisia, sanomassa seuraajilleen 'meillä ei ole enää neitsyitä,' kumartuneena lattialla ja uroskoira astuu.


TÄMÄ ON TÖRKEÄÄ!!!

Lainaus:
HANKI SINÄKIN JO VIILTÄVÄ MIEKKA JOLLA LEIKKAA


Profeetan (SAWS) pilkkaaminen on kyllä ihan KAMALAA! Ei tässä tiedä enää mitä sanoisi...onko viiltävä miekka ainoa sunnan mukainen leikkausväline, vai voiko käyttää kuffarin keksintöjä???
Per Mar 18, 2011 8:47 am
Näytä edelliset viestit:    
Vastaa viestiin    Islamtieto.com Foorumin päävalikko » Islamin vastainen sota, Guantanamo ja salaiset kidustusvankilat Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry: 
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by TMCrea