Islamtieto.com Foorumin päävalikko
RekisteröidyHakuOhjeKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisään
Quran sivusto

Vastaa viestiin    Islamtieto.com Foorumin päävalikko » Quran Näytä edellinen aihe
Näytä seuraava aihe
Quran sivusto
Kirjoittaja Viesti
ummuyusuf

Lähetä Quran sivusto Vastaa lainaamalla viestiä
http://quran.com/18

Per Huh 22, 2011 9:41 am Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
om123

Lähetä Vastaa lainaamalla viestiä
Salaam!

Kiitos tästä linkistä. Voi lukea rinnakkain eri kielisiä käännöksiä. Hienosti toteutettu sivusto. Luen parhaillaan kahta Koraanin käännöstä rinnakkain AST ja Hämeen-Anttila. Olen juuri päässyt yli tuon 18. suuran ja vasta siinä vaiheessa käännöseroavaisuudet alkoivat olla merkittävän suuria. Suuraan 18 asti en huomannut kovin suuria poikkeamia noissa kahdessa eri käännöksessä, muuta siinä ja sen jälkeen erot alkoivat kasvaa. Olen nyt suurassa 22.

InShaAllah tulen lukeneeksi koko Koraanin lävitse tältä sivustolta englanniksi ja suomeksi rinnakkain. Mutta pelkään, että haaveeksi voi jäädä se yritys; sillä aikaa kuluisi minulta pari-kolme vuotta siihen ja on paljon muuta tekemistä. Herra johdattakoon työtänne aina. Ja antakoon minulle alistuvan sydämen kuulla hänen johdatustaan.

Salaam!
Tii Huh 26, 2011 8:50 pm Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:    
Vastaa viestiin    Islamtieto.com Foorumin päävalikko » Quran Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry: 
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa