Islamtieto.com Foorumin päävalikko
RekisteröidyHakuOhjeKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisään
Hajjin velvollisuus kerran elämässä

Vastaa viestiin    Islamtieto.com Foorumin päävalikko » Hajj Näytä edellinen aihe
Näytä seuraava aihe
Hajjin velvollisuus kerran elämässä
Kirjoittaja Viesti
ummuyusuf

Lähetä Hajjin velvollisuus kerran elämässä Vastaa lainaamalla viestiä
Narrated by Abu Hurairah (Radhiallahu anhu):

Allah's Messenger (sallallaahu 'alaihi wasallam)

"O people! Allah has prescribed Hajj for you, so you must perform it." A man asked: "Every year, O Prophet of Allah?" The Prophet (peace be upon him) remained silent. When the man repeated it thrice, the Prophet (peace be upon him) said: "Had I said 'yes', it would have become a yearly obligation, and this would have been beyond your power." Then he added: "Leave me alone so long as I leave you alone (i.e., do not pester me with questions about things which I omit and do not mention). Some people who lived before you were destroyed because they asked too many questions and disagreed with their Prophets. So when I command you to do something, you must obey and do it to the best of your power, and if I forbid you from something, then avoid it."

(Bukhari and Muslim)

Tii Jou 11, 2007 2:45 pm Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:    
Vastaa viestiin    Islamtieto.com Foorumin päävalikko » Hajj Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry: 
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa